[FOTO] Moby.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

[FOTO] Moby.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 16:52

eigenlijk voor de grap foto's van ons meissie gemaakt, wie weet hoe lang ze "het nog doet"...

deze vond ik erg gaaf en wilde ik dus even delen.

Afbeelding

Faelivrin

Re: [FOTO] Moby.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:27

Ik vind hem erg leuk, maar ik mis de oren, die zo kenmerkend voor een konijn is. Ja Neusje is wel onwijs lief. Foto is mooi scherp, leuke scherptediepte. Ik vind het een leuke plaat maar had hem wat meer contrast gegeven denk ik.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 17:30

meer contrast heb ik ook aan zitten denken en heb ik ook geprobeerd. alleen valt het linkeroog (voor de kijkers rechts) dan helemaal weg en dat vind ik dan weer zonde.

voor mij is het zowiezo een geweldige plaat omdat ze heel vaak op deze manier kijkt. haar oren liggen dan plat, dus die kan ik er dan ook niet op krijgen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:39

Zoiets dan? De foto zal inderdaad wel kenmerkend voor je zijn, omdat het je eigen dier is. Sowieso kijken anderen er dan anders naar, haha. Maar ik vind het een fijne foto hoor! OK dan!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:14

vind hem heel gaaf! Jammer dat je het rechteroogje niet zo goed ziet en idd misschien zijn oren ook leuk, maar dan hadden ze wel moeten hangen vind ik anders krijg je achtergrond, terwijl de foto juist zo zonder enige achtergrond speciaal is.. moeilijk Knipoog

Ik vind dat er links iets te veel wit is, daardoor is die voor mij neit helemaal in balans ofzo, kan niet zo goed omschrijven wat ik erbij voel..