Ik ben benieuwd! Ga weer wat meer op UK posten zodat ik hopeljk weer aan de gang kan, actiever fotograferen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Foto 2 is ook heel gaaf alleen het model staat er een beetje ingezakt bij, het zou mooier zijn al had zij net zoveel 'kracht' uitgestraald als het paard. Prachtig paard ook!
mij stoort het ook lichtelijk maar door de rest van de foto vind ik het minder storend. De foto's zijn gemaakt met een Nikon D70s i.c.m. 55-200 mm F4 objectief, van Sigma.
Kikka wat betreft het model heb je gelijk; alleen wilde ik het niet gemaakt maken, aangezien dit hun laatste fotoshoot was. Dus heb ze lekker hun gang laten gaan. Lekker zichzelf zijn.
Ik ben ook benieuwd naar de apparatuur die gebruikt is. Foto 2 vind ik ook mooi hoe jullie samen maar er is iets wat ik minder vind maar kan me vinger er nog niet echt op leggen..
Bedankt voor je berichtje!
), en ik vind de bandages niet mooi passen bij haar informele stijl. Ik zie het dan liever in één geheel, dus ook pony wat 'informelerer', of het andere model formeler. Maar goed, ik ben sowieso geen bandages fan
Thanks voor je berichtje!
Bedankt voor je berichtje!
Zoveel hoeken zitten er niet in maar je zit gauw op de goed belichte vacht en dan word het minder mooi.