[FOTO] Colinda

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

[FOTO] Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 16:51

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd! Ga weer wat meer op UK posten zodat ik hopeljk weer aan de gang kan, actiever fotograferen. Clown

Nathaliia

Re: [FOTO] Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:52

mooie foto's, prachtig paardje ook! en dat hoofdstel Lovers

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:20

wauauw wat voor camera heb je gebruikt ben ik benieuwd?

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:22

Gave foto's! Vind vooral foto 1 heel mooi, heb nog even nagedacht of ik die schaduw storend vind, maar nee Haha! Foto 2 is ook heel gaaf alleen het model staat er een beetje ingezakt bij, het zou mooier zijn al had zij net zoveel 'kracht' uitgestraald als het paard. Prachtig paard ook!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:26

wat een prachtige foto's en een prachtig paard!
al vind ik de schaduw op de eerste wel wat jammer ^^ maar das dan weer peroonlijk Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 17:29

Haha, het zonnetje was zo fel dat schaduw voorkomen zonder extra hulpmiddelen niet te doen was. Lachen mij stoort het ook lichtelijk maar door de rest van de foto vind ik het minder storend. De foto's zijn gemaakt met een Nikon D70s i.c.m. 55-200 mm F4 objectief, van Sigma. Lachen Kikka wat betreft het model heb je gelijk; alleen wilde ik het niet gemaakt maken, aangezien dit hun laatste fotoshoot was. Dus heb ze lekker hun gang laten gaan. Lekker zichzelf zijn. Lachen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 23:39

Mooie foto's Haha! Ik ben ook benieuwd naar de apparatuur die gebruikt is. Foto 2 vind ik ook mooi hoe jullie samen maar er is iets wat ik minder vind maar kan me vinger er nog niet echt op leggen..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 12:07

Apparatuur staat in de post hierboven Maysie Haha! Bedankt voor je berichtje!

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:34

Vind vooral de eerste een hele krachtige uitstraling hebben, ook mooie kleuren en een fijne achtergrondkleur.
Hoofdstel past er ook leuk bij. Krijg bij de foto's een beetje een herfstachtig idee!
foto twee is ook leuk, ze staan beiden een beetje in dezelfde richting. model had idd wel wat actiever kunnen staan, maar dat is persoonlijk lijkt me ook Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:02

Jij hoeft helemaal geen commentaar meer joh! Hartstikke goed. Lekkere foto's. Imo had de pony op de tweede foto iets beter mogen staan, voorbenen vind ik te wijd uit elkaar staan.
Verder topfoto's.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:33

Eerste foto is schitterend Ja

Tweede foto vind ik minder. Het voor ons linker oog van het meisje lijkt wat raar (sorry Bloos ), en ik vind de bandages niet mooi passen bij haar informele stijl. Ik zie het dan liever in één geheel, dus ook pony wat 'informelerer', of het andere model formeler. Maar goed, ik ben sowieso geen bandages fan Clown

Technisch zijn de foto's goed, sterke schaduw op de eerste foto stoort me ook niet Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:24

Berdien; Pony was wel ingevlochten, heeft vrijwel altijd bandage's om dus das ook echt weer hun ding. Ik heb hier dan ook geen commentaar op geleverd. Vond hun laatste shoot meer hun keuze. Vind het overigens niet storen al ben ik zelf ook geen bandage-fan. Clown Thanks voor je berichtje!

Esmee; bij foto 2 staan de benen inderdaad iets te ver uit elkaar, maar ik was allang blij dat ze stil stond met haar oren naar voor. Wat je ook deed; niet interessant. Tot er paarden voorbij kwamen! Haha verder bedankt voor je onwijs leuke berichtje!

Brookers; Ik had inderdaad ook een herfstachtig idee, vond het wel passen bij deze 2. Knipoog Bedankt voor je berichtje!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:46

Ik vind de eerste foto erg sfeervol.
Mooie lichtval op het paard en fijne pose.
Leuk dat de achtergrond ongeveer de kleur van het paard heeft,
dat geeft rust aan de foto.

Wat ik jammer vind is dat de witte bles uitgebeten wit is.
De schaduw van het hoofd op het paard vind ik aan de harde kant,
zeker in vergelijking met de zachte schaduw op zijn achterhand.
Misschien kan dat in Photoshop nog iets verzacht worden.

Op de tweede foto lijkt het meisje wat verdrietig over te komen.
Mooi gevangen!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:50

Ik was inderdaad al bezig geweest in photoshop, maar dit is zo'n secuur klusje dat ik het na 15 min maar heb opgegeven. Als je wilt mag je een poging wagen, maar om het netjes te houden moet je wel héél netjes werken, hoor. Nagelbijten / Gniffelen Zoveel hoeken zitten er niet in maar je zit gauw op de goed belichte vacht en dan word het minder mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:06

Foto 1 heeft heerlijke kleuren, alles past heel mooi bij elkaar OK dan! De harde schaduw is jammer, maar op zich stoort hij mij niet heel erg. De uitgebeten bles evenmin- alleen de compositie/het standpunt vind ik niet heel erg boeiend. Het paard komt er wel goed in uit en de houding van het paard is ook prima.
Foto 2 vind ik ook minder, qua houding model / blik op haar gezicht en het contrast met de lichtere achtergrond. Wel een heel fijne scherpte waardoor de takken op de achtergrond niet storen / druk zijn Lachen

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 09:03

heey ik ken die pony! klopt het dat ze laatst verkocht is want die pony staat bij ons op de boerderij in Sneek. ze is van een heel lief meisje en haar tante. alleen ze heeft nu een peesblessure vlak nadat ze haar hadden gekregen.