[TEK] Doornroosje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[TEK] Doornroosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 11:59

Maar dan in paardsvorm
Dit is een opdracht voor iemand, en heb het maar in stappen vastgelegd.
(heb nog eerdere foto's van de tekening maar enkel deze "updates" stonden op deze computer)
Afbeelding

Afbeelding

En het eind resultaat (ik kan niets meer veranderen want ik heb het al gefixeerd)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 12-03-08 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast

Romyv

Re: [WIP] Doornroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:23

Het is niet helemaal mijn stijl maar zeker heeeeel mooi gedaan!! Knap dat je echt het paardje herkent, dat is het moeilijkste! Wat vond de opdrachtgever ervan?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:19

Leuk gedaan, maar het geheel oogt (teveel) uit verhouding. Dit stoort. Het oog is te groot geworden, en mist daardoor veel uitstraling. Ook mede doordat er nauwelijks een pupil is aangegeven. Ook het neusje vind ik te grof geworden, dat had iets meer in harmonie met de rest van de vacht mogen zijn. Hoewel ik het hoofd zelf weer te glad en teveel 'dichtgesmeerd' vind. Het mist wat structuur en wat eigen stijl imo.
Ook had er van mij wat meer kleuren in mogen komen, om het iets minder saai bruin te laten lijken; hoewel dit niet erg storend is. Maar misschien een tip voor de volgende keer?

Het hoofdstel en de manen vind ik wel heel mooi geworden.
Eigenlijk vind ik het hele bovenste stuk erg mooi! De oren + manen + voorpluk + hals zijn helemaal top!
//Edit: Dit bedoel ik:

Afbeelding

Dat vind ik helemaal mooi. Ja

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 08:56

bedankt voor de tip, ik heb het pas verstuurd naar de opdrachtgever dus ik weetnog niet wat ze ervan vind, momenteel ben ik nog maar experimenteel, maar een grote fout is het papier, dat is te glad, nu heb ik grover pastelpapier genomen.