[FB] Once upon a time..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[FB] Once upon a time..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 14:55

Ik heb een tijdje terug een bewerking gemaakt voor een vriendin van me. Zij is helemaal Harry Potter fan, dus heb ik mijn idee hier op gebasseert. Uiteindelijk kwam ik uit op de Terzielers.

Afbeelding
Zo zag het er eerst uit, maar ik vond dit iet wat kaal en het behaalde niet het effect wat ik wou hebben.
Bovendien vond ik het paardje niet zo mooi gemaakt.

Ik ben hem dus gaan aanpassen en zie hier het eindresultaat:
Afbeelding

Voor de geïntresseerde: Ik heb eerst een foto ban een berg landschap in 3 delen geknipt (het weiland, de bergen, de lucht) de wei en de bergen heb ik zwart wit gemaakt en donkerder gemaakt (dit moest appart omdat anders of de bergen te donker werden of de wei te licht). Bij de lucht heb ik de kleur verandert en het contrast omhoog gehaalt.
Ik had dus 3 lagen dus ik heb achter de bergen vandaag lichtstralen gemaakt. Zodat het lijkt of er wit licht achter de bergen vandaan komt. Ik heb toen een paardje gemaakt. Daarna heb ik het tweede grote paard toegevoegd (dit was gewoon een foto) deze heb ik zwart wit gemaakt, contrast omhoog gehaalt en iets lichter gemaakt en voorzien van 'bloed', witte ogen met een zwarte pupil en vleugels.
Daarna de tekst toegevoegd en het kader en voila! Lachen [Nu klinkt het allemaal heel simpel maar ik was er wel even mee bezig hoor Tong uitsteken].

Ben benieuwt wat jullie er van vinden Lachen.

Sani

Re: [FB] Once upon a time..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:08

Ik vind hem heel gaaf!

Het kleinere paard vind ik minder mooi als het voorste paard.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:09

Ik vind hem heel erg mooi! Bloos! Ik had de terzeliers liever wat magerder gezien, wat minder paard-achtig zegmaar.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:16

Terzeliers? Wat zijn dat?

Ik vind hem geweldig, mooi contrast met de lucht en het zwart-witte. Tevens geeft het een mysterieus effect. Ja, leuk gedaan! Bewerk je vaker?

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 22:21

@Sani: Bedankt! Haha! Dat is omdat ik die zelf gemaakt heb, vind hem zelf ook niet al te mooi, kan hem desnoods nog weg halen..
@Jukurensha: Bedankt! Lachen Zal t onthouden voor de volgende keer Knipoog.
@ Faelivrin: Dit is een Terzieler: https://www.gentlegiantltd.com/images/p ... iginal.png Knipoog

Ik bewerk zeker vaker haha, ik doe mediavormgeving dus ik doe het indd vaker, ook voor school. Lachen

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:33

DarkDreamer schreef:
@Sani: Bedankt! Haha! Dat is omdat ik die zelf gemaakt heb, vind hem zelf ook niet al te mooi, kan hem desnoods nog weg halen..@Jukurensha: Bedankt! Lachen Zal t onthouden voor de volgende keer Knipoog.
@ Faelivrin: Dit is een Terzieler: https://www.gentlegiantltd.com/images/p ... iginal.png Knipoog

Ik bewerk zeker vaker haha, ik doe mediavormgeving dus ik doe het indd vaker, ook voor school. Lachen

Nee, niet weghalen! Tong uitsteken Hihi tja sorry, maar ik vind juist dat die kleinere wat toevoegt... Alsof die twee terzeliers het begin zijn van een hele kudde o.i.d. ...