Zo zag het er eerst uit, maar ik vond dit iet wat kaal en het behaalde niet het effect wat ik wou hebben.
Bovendien vond ik het paardje niet zo mooi gemaakt.
Ik ben hem dus gaan aanpassen en zie hier het eindresultaat:

Voor de geïntresseerde: Ik heb eerst een foto ban een berg landschap in 3 delen geknipt (het weiland, de bergen, de lucht) de wei en de bergen heb ik zwart wit gemaakt en donkerder gemaakt (dit moest appart omdat anders of de bergen te donker werden of de wei te licht). Bij de lucht heb ik de kleur verandert en het contrast omhoog gehaalt.
Ik had dus 3 lagen dus ik heb achter de bergen vandaag lichtstralen gemaakt. Zodat het lijkt of er wit licht achter de bergen vandaan komt. Ik heb toen een paardje gemaakt. Daarna heb ik het tweede grote paard toegevoegd (dit was gewoon een foto) deze heb ik zwart wit gemaakt, contrast omhoog gehaalt en iets lichter gemaakt en voorzien van 'bloed', witte ogen met een zwarte pupil en vleugels.
Daarna de tekst toegevoegd en het kader en voila!
[Nu klinkt het allemaal heel simpel maar ik was er wel even mee bezig hoor
].Ben benieuwt wat jullie er van vinden
.
Ik had de terzeliers liever wat magerder gezien, wat minder paard-achtig zegmaar.
Dat is omdat ik die zelf gemaakt heb, vind hem zelf ook niet al te mooi, kan hem desnoods nog weg halen..
.