Pony: Napoleon
Ras: Fjord

en de levenslange eigenaar van het oog!Alleen ik denk dat Photobucket de scherpte heeft verziekt! Want de orginelen zijn echt superscherp!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en de levenslange eigenaar van het oog!
Iedereen die ik kende zei dat het oog een hele mooie foto was. Niets anders dan lof hierover! Dus ik dacht op mijn beurt weer van: hee, eindelijk iets voor UK!....
Brookers schreef:Nu ik dat had gezien, sorry maar dat was een misspelling: ik bedoelde dus: EIGENLIJK iets voor UK?Eindelijk iets voor UK? [...]
Berdien schreef:Oogfoto's komen inderdaad al vaak voorbij, en daardoor is de verrassing er een beetje af. De voorpluk zo voor het oog is dan al wat 'anders', maar het 'viesje' in de ooghoek doet dan weer afbreuk aan de foto.
Foto twee vind ik een hele vredige foto, van een paard wat gewoon op z'n paards staat te doezelen. Strootje stoort me nog niet eens zo, maar de 'halsband' dan wel weer, die doet wat afbreuk aan de vredigheid. Ook de achtergrond stoort iets. Zet je dit paard in een vredige omgeving, dan straalt de foto al veel meer uit bijvoorbeeld.
Gewoon lekker door gaan met foto's maken en oefenen!

Lekker blijven oefenen en posten op UK, daar leer je van! Faelivrin schreef:[...] Als je het oog nl. van voren neemt word het al een stuk spannender en kijk je er langer na. [...]