[SITE] Tips lay-out vernieuwde site...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

[SITE] Tips lay-out vernieuwde site...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 21:56

Het werd hoogtijd dat mijn mousery site een update kreeg. (had er sinds april nog niks mee gedaan) ...

Maar niet alleen de info moest nieuw, het werd ook tijd voor een nieuwe layout. Dus ik ben aan het klooien gegaan en tot nu toe ben ik hier op uitgekomen.

Ik ben nog lang niet klaar, maar dacht, laat ik eerst om tips vragen, wellicht dat jullie me gaande weg wat verder kunnen helpen...

http://minimus.ibrok.nl

Air

Re: [SITE] Tips lay-out vernieuwde site...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 21:57

Your Browser is out-of-date.Please update your InternetExplorer or surf save

Ik krijg direct al dit, en ik denk dat er veel meer mensen zijn die dit hebben, niet iedereen wil of heeft de nieuwe IE. Nagelbijten / Gniffelen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 21:59

Verward ik gebruik geen IE, ik gebruik firefox...

hmmmz, wat vreemd...

[edit] hmm, in mijn eigen internet explorer geeft ie een vakje met een wit kruisje in het scherm... *zucht* ... heb totaal geen idee waar dat vandaan komt of waar dat kan zitten. Wordt weer goed zoeken...

[edit2] misschien komt de eis voor de nieuwste internet explorer omdat ik werk vanuit windows vista... zou me niks verbazen, heb echt een scheit hekel aan vista...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 17:16

kan iemand hem even opnieuw voor mij checken in een oudere versie van internet explorer. Ik heb enkele problemen rond het plaatje bovenin opgelost en ik ben benieuwd of de site nog steeds problemen geeft wat betreft verouderde IEversies...

zo jah dan heb ik echt geen FLAUW idee waar hem dat in zit...

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 18:11

Vanmiddag had ik ook even gekeken, maar hij deed het niet bij mijn oudere versie. Nu zit ik op een andere pc, met een vernieuwde versie van IE. Maar hier doet 'ie 't prima!

Mooie site, vind alleen de foto in het kader niet zo mooi. Dit door het flitsoogje en de fletse kleuren. Hoewel de houding wel leuk is.
Verder vind ik je layout en de kleuren heel leuk!

Misschien is het leuk om foto's van je muizen ook op je site te plaatsen? Of ik kijk er helemaal overheen, maar kwam het niet tegen. Lachen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 19:22

Als je klikt in het menu op mousery en dan kun je in een submenu klikken op mannen en vrouwen met de fototjes dus...

alleen dat is alelmaal nog heel erg verouderd... grootste deel van die muizen leeft al niet meer...

Bedankt voor de tips. Ik zal eens kijken of ik iets aan de flitsoog en fletse kleur kan doen... kan eventueel ook nog wel een foto zoeken die erbij past van een choco muisje, is misschien een iets zachtere kleur...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 20:01

KLopt het dat het Champgane is en niet Champagne, dat lijkt me iets normaler? Nagelbijten / Gniffelen

edit: verder ziet de site er wel mooi uit! Ja

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 21:12

waarom zou het champgane zijn Verward ... de naam voor die kleur komt van het drankje hoor Tong uitsteken

[edit] ow wacht, nu snap ik hem .... je zei het in je post andersom... je bedoeld dat het champagne hoort te zijn en niet champgane ... zal dat ff veranderen Tong uitsteken