De beharing van de tinker, het sierlijke van de welsh en de gespierde bouw van de paint. Voeg daar mijn favoriete bontpatroon, Splashed white, aan toe en voila mijn droompaard

Eigenlijk had hij Buckskin moeten zijn maar het zwart/wit zag er eigenlijk wel erg aantrekkelijk uit. Telkens als ik ernaar kijk kan verschijnt er een glimglach op mijn gezicht, wauw wat een knap paard, bestond die maar echt, verliefd op mijn eigen creatie
.
Voor de houding een foto van mijn eigen pony gebruikt. Ik heb nog geprobeerd het linkse achterbeentje wat op te knappen maar niet echt gelukt, gelukkig valt het niet direct op, hoop ik
.Paard zelf verder heb ik niet veel op aan te merken, behalve dat hij met de witte achtergrond nog aantrekkelijker is

Achtergrond is erg flut, moet ik echt op gaan oefenen want ik wil wel graag tekeningen met bijpassende achtergrond. Paard was gister al af maar die achtergrond is al versie 4 van vandaag en ben het nu wel een beetje zat, paard is vandaag de halve wereld al af geweest wat betreft omgeving, heb het maar gewoon op een simpele grasvlakte gehouden
.Maar istie geweldig knap?

en wees gerust, de eerst volgende is gewoon weer full color

.
!
. Enige wat ik wel nog zie is dat het stukje buik/borst niet helemaal klopt, borst had eigenlijk in zijn geheel wel iets breder gemogen, maar de buik lijkt een stukje lager te eindigen, heb even mijn schets nagekeken en door 1 stom klein lijntje verkeerd gegumt te hebben is dat dus een beetje fout gegaan.
wat een gave kruising heb je ervan gemaakt! Ik vind hem echt heel erg leuk en inderdaad de 'splash' aftekening is zooooo mooi!