[TEK] DIGI Gypsy Welsh Paint

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[TEK] DIGI Gypsy Welsh Paint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 23:29

Mijn 3 favoriete rassen gekruisd, de Tinker, Welsh pony en de Paint horse.
De beharing van de tinker, het sierlijke van de welsh en de gespierde bouw van de paint. Voeg daar mijn favoriete bontpatroon, Splashed white, aan toe en voila mijn droompaard Haha!
Eigenlijk had hij Buckskin moeten zijn maar het zwart/wit zag er eigenlijk wel erg aantrekkelijk uit. Telkens als ik ernaar kijk kan verschijnt er een glimglach op mijn gezicht, wauw wat een knap paard, bestond die maar echt, verliefd op mijn eigen creatie Huilen van het lachen .

Afbeelding

Voor de houding een foto van mijn eigen pony gebruikt. Ik heb nog geprobeerd het linkse achterbeentje wat op te knappen maar niet echt gelukt, gelukkig valt het niet direct op, hoop ik Nagelbijten / Gniffelen .
Paard zelf verder heb ik niet veel op aan te merken, behalve dat hij met de witte achtergrond nog aantrekkelijker is Haha!

Achtergrond is erg flut, moet ik echt op gaan oefenen want ik wil wel graag tekeningen met bijpassende achtergrond. Paard was gister al af maar die achtergrond is al versie 4 van vandaag en ben het nu wel een beetje zat, paard is vandaag de halve wereld al af geweest wat betreft omgeving, heb het maar gewoon op een simpele grasvlakte gehouden Scheve mond .

Maar istie geweldig knap? Lovers

en wees gerust, de eerst volgende is gewoon weer full color

amyke

Re: [TEK] DIGI Gypsy Welsh Paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:31

Wauw...
Jij bent niet de enige die verliefd is.
Ik kan u geen tips ofzo geven,ik kan niet eens tekenen Tong uitsteken
Maar ik ben wel een enorme fan van deze tekening!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:34

Mooi, hoor, heel apart paardje!
Ook van mij geen tips, helaas Bloos .
Je eigen pony is trouwens ook een hele mooie Knipoog !

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:36

mooi gedaan zeg! Bloos
je pony is echt een mooierd, maar die op de tekening ook!
helaas kan ik je ook geen tips geven,

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:07

Ik vind hem heel erg mooi! Wel typerend dat hij dan wel een wit hoofd heeft. Ondanks dat je een foto van Lodewijk hebt gebruikt als referentie, zie je dus toch wel dat ook wat opvallende dingen van Lodewijk duidelijk binnen je beeld van het perfecte paard passen. Tong uitsteken Waar onder dus het witte hoofdje!

De aanzet van het (voor ons) rechter voorbeen ziet er wat raar uit, dus ik heb eens zitten vergelijken met de foto. Maar ik kan niet geen fout ontdekken. Zou het door het ene zwarte been komen, en dat het dus optisch is?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:10

Wow echt een droompaardje mooi gemaakt hoor! (jaloers)

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:00

Hmm als die toch eens bestond *zwijmel zwijmel*
Wel leuk dta je het witte hoofd van lodewijk erin heb gebruikt;)
heb er weinig op aan te merken, Behalve dat ik wel nieuwsschierig was geweest na hoe die in buckskin is geweest

groetjes

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 00:43

Het valt dus wel op dat ik witte spookkopjes hou? Schijnheilig
Witte koppies met zwart omlijnde (blauwe) ogen... *zucht*

Qau uitstraling was het ook wel de bedoeling dat hij veel van Lodewijk weg zou hebben, dus dat is ook wel goed gelukt denk ik zo.

@ Mireille ; ik zie niet wat er fout aan de aanzet zou zijn? Misschien dat het wat vertekent door het zwarte been, maar zit nu al een tijdje te turen en zie niets Clown . Enige wat ik wel nog zie is dat het stukje buik/borst niet helemaal klopt, borst had eigenlijk in zijn geheel wel iets breder gemogen, maar de buik lijkt een stukje lager te eindigen, heb even mijn schets nagekeken en door 1 stom klein lijntje verkeerd gegumt te hebben is dat dus een beetje fout gegaan.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:30

Wat een superprachtige tekening! Ik ben ook verliefd en dit ras zou wat mij betreft ook zeker mogen bestaan Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:32

prachtige tekening!!
ik vond hem al iets surrealistisch hebben.... kon het al niet plaatsen, totdat ik las dat het een kruising van 3 rassen is met een apaprt patroontje erbij....

en die Lodewijk, is dat dé Lodewijk???
gisteren zat ik me toevallig af te vragen hoe het nou met de kleine-welsh-met-dat-witte-hoofd-die-lodewijk-heet ging....

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 09:50

Dat is dé Lodewijk ja Haha!
Het gaat goed met hem hoor, hij wordt bijna 3 dus binnenkort ga ik hem uit de opfok ophalen... werken zal die! Whoosh!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:40

IcePrincess schreef:
@ Mireille ; ik zie niet wat er fout aan de aanzet zou zijn? Misschien dat het wat vertekent door het zwarte been, maar zit nu al een tijdje te turen en zie niets Clown . Enige wat ik wel nog zie is dat het stukje buik/borst niet helemaal klopt, borst had eigenlijk in zijn geheel wel iets breder gemogen, maar de buik lijkt een stukje lager te eindigen, heb even mijn schets nagekeken en door 1 stom klein lijntje verkeerd gegumt te hebben is dat dus een beetje fout gegaan.

Naja, ik zeg al. Ik kan de fout niet ontdekken Clown Kan m'n vinger niet leggen op dat wat er voor zorgt wat ik nu zie. Misschien is het inderdaad het zwarte been, maar de aanzet (en ook dat stukje buik/borst) ziet er wat raar uit. Maar betreft die anatomie heb jij waarschijnlijk een betere kijk dan ik. Lachen

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:29

Ik vind hem heel mooi, er zit een lekkere dynamiek in en de sfeer is erg fijn! Lachen
Heel knap ook dat je zo 3 paarden in één hebt kunnen creëren, super! OK dan!

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:32

Het is een hele mooie tekening! Lachen
Alleen het enigste nadeeltje vind ik dat hij een naar mijn idee te breed hoofd heeft.
Maar ik doe het je niet na!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:39

Wauwie wauwie wauwie! Wat voor een commentara moet ik hier nou op geven Huilen van het lachen Ik vind dat hij wel een vreemde houding heeft, ik had voor een mooier moment gekozen, maar ik enk dat de meningen daar gewoon over verschillen. Hij is echt onwijs mooi en realistisch en inderdaad, een droompaardje!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:50

Wow! wat een gave kruising heb je ervan gemaakt! Ik vind hem echt heel erg leuk en inderdaad de 'splash' aftekening is zooooo mooi!
Je logo vind ik ook erg goed! Knipoog