Bedankt voor de leuke reacties!
Ja, ik werk inderdaad in oprdacht, maar wel in zeer beperkte mate. Wil je meer info, pm dan even
@Maysie: Ik heb niet bijgehouden hoe lang ik er aan bezig ben geweest. Heel vaak werk ik er even een kwartiertje aan en leg ik het weer weg (I.v.m. drogen etc.) Ik schat wel een uur of 15 aan practisch werk. Dat is dus exclusief theoretisch werk á la het zoeken van een geschikt model/koop regelen. Het is dus helaas niet zo lekker snel als een 2D portretje maken
@xxxAmyxxx: Er is inderdaad zaterdag 8 maart een modelpaarden show in nijmegen. In het kort is een modelpaarden show een soort modelpaarden keuring. De hele dag door zijn er verschillende klasse in kleuren/rassen/tuig. Er zijn dus over de dag heen honderden modelpaarden te zien in allerlei soorten en maten, van de gewone orginele modellen, tot geverfde en verbouwde exemplaren, tot zelfgemaakt tuig. Ook zal er waarschijnlijk het een en ander tekoop zijn. Het is momenteel een van de 3 nederlandse shows. (juli is er een in zeeland, september wordt er voor de eerste keer een gehouden in groningen)Nijmegen is uitgegroeid tot ene van de grootere shows van het europeese vaste land, met internationale verzamelaars.
Ik show er dus inderdaad ook, en zal o.a. de projecten die hier op bokt geplaatst zijn mee nemen zo ver die nog in mijn bezit zijn.
Voor showers zelf is zoiezo geen plaats meer (er is zelfs een wachtlijst) maar misschien dat je nog wel kan komen kijken. (mits je je aan de strenge huisregels houd zoals absoluut geen paarden ongevraagd aanraken) Mocht je meer info willen hebben pm me dan, dan zal ik contact opnemen met de organisator.