[TEK] Mijn eerste tekentablet-tekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

[TEK] Mijn eerste tekentablet-tekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 18:13

Ik heb voor mijn verjaardag een tekentablet gevraagd, bewerken was altijd iets wat ik graag deed, maarja, op een gegeven moment kan je niet meer verder.

Dus ziehier, mijn eerste (en dus ook veel tips en/of ander commentaar gevraagd Bloos ) tekentablet tekening.

Ben zelf erg tevreden, ik wilde eerste een arabier tekenen (ja die had ook pennymanen Nagelbijten / Gniffelen ), was niet tevreden dus tekende ik er een veulen bij, nog niet tevreden dus hele plaatje omgegooit en er een soort van logo van gemaakt.
Zo ben ik er een uur of 7 mee bezig geweest.
Hij is onderweg ook nog ingekleurt geweest, maar daar moet ik nog op oefenen. vond zwart/wit persoonlijk ook mooier.

Afbeelding

Begin van de tekening; Hetzelfde paardje (was er niet tevreden over, dus verder bewerkt in het plaatje hiervoor).

PreHungaro

Re: [TEK] Mijn eerste tekentablet-tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:59

voor de eerste keer heel erg mooi hoor, maar waar zijn de lange manen van je pardje en het detail van de hoef etc.. voor de eerste keer mag je echt tevredn zijn!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 18:36

keeyzie schreef:
voor de eerste keer heel erg mooi hoor, maar waar zijn de lange manen van je pardje en het detail van de hoef etc.. voor de eerste keer mag je echt tevredn zijn!

Ik had eerst manen erop getekend, maar vond dit zo mooier. (vooral omdat ik een soort logo wilde maken, en geen gedetaileerde tekening). Bedankt voor het compliment!

Tja de hoef, ik ben dat denk ik vergeten. *schaamt* Clown

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 13:01

Een logo zou ik dit aboluut niet noemen, gewoon een lijntekening.
Geef de bespiering in het paard nog weer met wat lijntjes zoals je ook bij de blaadjes hebt gedaan en het ziet er precies zo uit als de lijntekeningen die ik altijd maak voor het inkleuren Lachen .
Het begin is er zeker. Maar voor je verder gaat raad ik toch wel aan meer te oefenen op het schetsen en verhoudingen mooi te krijgen ipv meteen maar een plaatje neer te willen zetten. Je ziet wel dat het een paard is, maar er klopt niet veel van, als is dat ook een hele prestatie natuurlijk Haha! , maar ik neem aan dat dat niet de richting is die je op wilt.

Het idee is iig erg leuk Lachen