[TEK] NRPS Merrie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gizzmo

[TEK] NRPS Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:06

Na al een hele tijd niet meer getekend te hebben (december 2005!!!) heb ik eindelijk weer eens een tekening gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden vind m zelf geslaagd. Commentaar is altijd welkom

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 25-02-08 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast [Tek] -> [TEK]

JoSav

Re: [Tek] NRPS Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:26

Ik wou net zeggen dat ik het neusje wat kort vond en het me deed denken aan een NRPSje maar ja, heh duh dus. Clown
Mooie blik en mooie hoek moet ik zeggen. Wel vind ik de hals erg smal aflopen, zelfs voor een pony en de bovenste spieren op de hals lopen de ver naar beneden, die moeten aan het einde net wat hoger en minder rond liggen denk ik. Ook de wang vind ik wat te prominent rond, ik mis daar wat schedelstructuur boven en onder en eigenlijk ook rondom. Ook de kin vind ik wat vreemd, heb het idee dat het voor de hoek wat meer gevormd zou mogen zijn (onderkant kin, lijkt nu wat teveel op een zijkant omdat je er geen duidelijke lijn in hebt gezet, ai moeilijk uit te leggen sorry). Je handtekening stoort eigenlijk ook wel een beetje. Maar al met al een hele mooie tekening, 1 van je betere en dat na zoveel tijd! Je bent het zeker niet verleerd, in tegendeel. Haha!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:27

Ja, ik vind 'm ook geslaagd. Vind 'm heel erg netjes! Ja Mooie eigen stijl; getekend maar toch zeer fotorealistisch. Mooi in detail en de schaduwen zijn ook top! OK dan!

Knap na 2 jaar niet meer tekenen! Ik blijf je werk erg mooi vinden!

Gizzmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:33

Kan zijn dat er her en der een paar dingetjes niet kloppen, de merrie had op de foto het hoofdstel om en de neus er uitgedrukt. Heb haar zelf zo laten buigen. Kan helaas geen foto plaatsen het is voor een verjaardag, en aangezien ze heel misschien ook bokker is kan ik het niet riskeren.
Maar in iedergeval bedankt voor het commentaar

sarah_m

Re: [TEK] NRPS Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 00:02

deze tekening daar heb ik maar 1 woord voor: Wauw!
Ik keek net naar een andere tekening die ookal zo mooi was, er zit echt talent op bokt!
Pfoe als je ooit nog een model nodig hebt dan zeg je het maar, dan stuur ik je wel een foto van mijn meisje Tong uitsteken

Echt een super mooie tekening waar ik ECHT geen commentaar op kan vinden