tattoo tekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

tattoo tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:20

Ik ben bezig met een tekening voor mijn nieuwe tattoo. het is al een bestaande tekening, ik heb tot nu toe achtergrond (geprobeerd) weg te krijgen, (logo is niet gelut zucht)kleuren aangepast.. maar verder ben ik erg onhandig met photoshop Nagelbijten / Gniffelen ik vind de jurk nog te vaag en de handen vallen helemaal weg en krijg het niet voor elkaar dit duidelijker te krijgen.. qua resolutie is het ook nogal klein, maar ik wil echt deze en grotere variant kan ik niet vinden Clown om hem als tattoo te gebruiken zijn er aan de ene kant teveel details en aan de andere kant weer onderdelen te onduidelijk naar mijn mening..

heeft er iemand tips hoe ik het plaatje zou kunnen verbeteren en aanpassen?
suggesties zijn erg welkom (zelf bewerken en laten zien ook haha) Haha!

dit is hem:
Afbeelding

Lusitana

Re: tattoo tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 14:53

Ze houdt haar handen gewoon tussen de benen. Dat is handig, want die zijn ontzettend moeilijk te doen. Het is tevens een erotische verwijzing, zo ook het mondje. Ik heb zelf een hekel aan het uitbeelden van vrouwen (als zijn het elfen of feeën) op deze manier, maar dat is mijn persoonlijke ding, een ander moet dragen wat ze zelf mooi vinden.
Ik denk dat de jurk en vleugels met opzet transparant zijn gebleven voor het feeërieke effect.
Als je dat donkerder wil, zou ik (als artieste) dat gewoon met pen/potlood doen. Oftewel, printen (uitvergroot!) en dan aan het werk en vervolgens weer scannen.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 14:54

Ehm.. er staat denk ik niet voor niets copyright doorheen.
optie 1: vraag de tekenaar om een versie geschikt voor tattoo - eventueel tegen betaling.
optie 2: bestel dit plaatje via de site van de tekenaar
http://nenethomas.com/SmPurpleLace.shtml
voor 10 dollar heb je hem op ongeveer A4 formaat.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 20:27

In verband met het copyright ga ik hier een slotje zetten.
Je kunt een nieuw topic open op EA waarin je zoek naar iemand die wat voor je kan betekenen. Daarin mag je linkjes zetten ter voorbeeld.

Wat je verder op je lichaam doet met werk van anderen dat is aan jou, maar liever niet openbaar op Bokt. Lachen