[TEK] fjord

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

brendaa

[TEK] fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 15:18

Ik moet voor school een tekening maken (ckv)
En daarom dacht ik laat ik eens een foto van mijn paardje natekenen...
Ben dus maar een amateur Clown

Maar ik dacht miss hebben jullie nog tips? hij is nog lang niet af hoor.
(foto is een beetje vaag)

Afbeelding
Afbeelding

alvast bedankt

AliesMeijer

Re: [TEK] fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:58

ziet er al goed uit hoor. ik zou alleen de kaak alleen een beetje beter duidelijk maken. (zo'n half rondje zegmaar Knipoog ) verder zitten de manen nu een beetje '' in '' de hals. die moeten er zegmaar op. ik vind alleen dat je de manen wel heel mooi heb getekend, dus niet uitgummen Tong uitsteken . je kunt de schoft gewoon wat lager plaatsen. maja als je dat hebt gedaan is de hals weer te dun.. Vork dus dan zou ik de onderkant van de hals ook wat naar beneden doen.. maar ik ben zelf ook amateur Clown dus luister maar niet te veel naar mij. ga je trouwens nog wel een vacht maken? en voor het oog zou ik eerst even een plaatje van een paarden oog goed bekijken, voordat je m helemaal zwart maakt Knipoog de neus kan volgens mij nog een heeel klein beetje breder. suc 6!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:00

ik heb even in je profiel gespiekt en daar zag ik dat de manen wel zo zitten..

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:02

hoi, ik heb nog een paar tips:
-probeer de neus mooi over te laten lopen, ietsje breder en niet zo'n tuutje als neus zeg maar Tong uitsteken Ik denk dat het al scheelt als je iets met die kaak doet, iets ronder ja..
-de manen, die kúnnen gewoon niet 'in' de hals zitten... de hals loopt door, en daarboven op staan de manen. *zie aliesjeh*
- probeer goed de diepte van het hoofd in de gaten te houden, dat je de lijnen goed houd. Lastig uit te leggen maar ik bedoel dit: Dat je niet de neus vanaf de voorkant tekent en de oren en voorpluk van de zijkant zeg maar...
snapje? Tong uitsteken
verder vind ik het al erg lijken Haha!

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 19:30

Afbeelding

dit is de foto