[SCH] Haflinger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

[SCH] Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 14:24

Hallo Lachen

Ik maak soms voor mijn lol schilderijen en tekeningen van paarden en andere dieren. Hier voor het eerst mijn werk op bokt. Nagelbijten / Gniffelen Het schilderij was nog niet af toen de foto werd gemaakt maar je hebt el een beeld. De achtergrond is nu lichtblauw met een soort wolkjes Lachen
Ook zijn de snorharen nu weg Lachen dat lukte niet egt Scheve mond

Afbeelding

Marrke

Re: [SCH] Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:19

De verhoudingen kloppen niet helemaal. Het hoofd is bijvoorbeeld wat aan de korte kant. En misschien is het ook leuk als je wat meer details in je schilderij aan brengt. Lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 15:23

Details zoals wat? in het paard of in de achtergrond? Tong uitsteken

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:30

In het paard. De manen bijvoorbeeld, ik denk niet dat het allemaal die kleur is. En ook het oog is 1 groot zwart gat misschien kun je dat wat levendiger maken. Ook kan ik de mond en het neusgat pas na goed kijken vinden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:40

Heb je geen foto van hoe die nu is? De manen zijn een heel geel vlak, en ik denk niet dat de manen helemaal geel zijn, misschien wat meer kleur erdoor heen?

Verder hoop ik eigenlijk dat je nog een foto kan maken van hoe die er nu uitziet, omdat je zelf al aangeeft dat hij hier nog niet helemaal af was.

Verder kan je de volgende keer misschien beginnen met wat details, zoals m'n voorganger zegt. Lachen

En verder; Haaaaflinger Vingers aflikken