[FOTO]Valentijnsroos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geluksvogel

[FOTO]Valentijnsroos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 14:52

Hallo!

Voor Valentijn een bos rode rozen gekregen, geen idee van wie Nagelbijten / Gniffelen , maar die vond ik zo mooi, daar moest wat mee gedaan worden Lachen Kader en © zijn nog niet helemaal in orde. Dit is een tijdelijk iets. Graag goed fototechnisch commentaar.

Afbeelding

Ik ben er helemaal verlieft op, alleen dat lichte op de achtergrond vind ik wel wat jammer! Lachen

Seven

Re: [FOTO]Valentijnsroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:57

ik vind de roos erg pakkent hij oogt heel zacht
ik vin dhem mooi

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:01

waar heb ik deze eerder gezien?? Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind hem gaaf. Mooi dat het scherpstellen niet alleen op de zonnige blaadjes was, maar ook op de blaadjes in de shaduw. Ook het groene steeltje is erg mooi op de achtergrond.
Als je me niet op de lichtvlek had gewezen, had ik hem niet gezien, hij stoort daarom ook niet gigantisch.

Kortom: geslaagd plaatje!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 19:43

Super foto Ayla, kan zo snel geen commentaar verzinnen, want hij is echt perfect. Er zitten absoluut geen storende elementen in. Maar oehh van wie krijg jij dan zo'n bos rozen Tong uitsteken

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:18

Mooie foto! Júist de verschillende kleuren in de achtergrond geeft de foto wat dynamiek! Dat met je niet zonde vinden. Zonder zou het een stuk saaier ogen.

Compositie is lekker, doordat er naar links toe de steel nog zichtbaar is, stoort het centrale van de kop van de roos niet. Het maakt het geheel mooi egaal en rustig. Hoewel het niet echt spannend is, wat wel erg leuk zou zijn. Lachen
De roos is lekker dof en kleurrijk. Oogt prima. Een heel ouderwets plaatje, in combinatie met de kleur van de tafel (?) waar het op ligt.

Mooi gedaan! Lachen

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:56

Ben ik dan de enige die hem wat minder vind?
Ik vind de achtergrond toch wel storend, en het bruine van de tafel (?) reflecteert bijna, zo fel is het. En het is ook net alsof er een soort waasje over de roos ligt. Nee, ik vind hem niet helemaal je-van-het.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 17:05

als er een vlakke achtergrond was geweest, had de roos en vooral het rode van de roos er nog meer uitgesprongen.
Verder stoor ik me aan het uitsteekseltje aan de rechterkant van de roos ROFL.