Flowerpull schreef:Als je een kleinere selectie maakt, van minder foto's, kunnen we beter commentaar geven. Dit zijn zoveel foto's, dat je door de dolfijnen het water niet meer ziet. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Verder lijk je zelf enorm onder de indruk van je eigen foto's, en vind je ze blijkbaar perfect, hoezo vraag je dan om commentaar? Dus je wil van iedereen horen dat je foto's perfect zijn?
Om eerlijk te zijn, en dat meen ik echt: dit zijn TOT NU TOE de beste foto's die ik van de dolfijnen heb gemaakt!
Normaal zijn ze heel erg streperig, bewogen (vooal de kop, en de dolfijn zelf óók!), ben ik nét iets te laat (dus dolfijn er voor 75% er niet op!) en ga zo maar door! Ook zie ik dat er maar heel weinig ruis op de foto's is, en dat was met de andere foto's wel anders: dat was ruis bij de vleet!
Goed, ikzelf vindt ook dat wel IETSJES MINDER foto's moet gaan posten, en niet gelijk 11 tegelijk. Het overvalt je wel een beetje dat je dan denkt: oeps, die TS heeft wel érg veel gepost! Dus ik zal proberen het wat minder 'druk' te houden!