[FOTO] When sun`s shining on a cold winter day (70-300mm)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

[FOTO] When sun`s shining on a cold winter day (70-300mm)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:26

Hallo Doei!

Ik heb laatst mijzelf een nieuwe lens kado gedaan, een tamron 70-300mm tele-macro lens. Gister was het nogal mooi weer en heb ik mijn camera gepakt na met de hond te zijn wezen wandelen.
Gister dus voor het eerst de lens echt "goed" gebruikt en hij bevalt me goed, foto`s uit deze lens zijn van prima kwaliteit voor dit geld!

De website die vermeld staat is nog niet in de lucht!

1)
Afbeelding Verdroogd bloemwerk.

2)
Afbeelding Twins

3)
Afbeelding Onze jakkes!

4)
Afbeelding De eenvoud van een takje en een blauwe lucht.

5)
Afbeelding Pegeltje

En de foto waar ik wel een beetje trots op ben Bloos

6)
Afbeelding
en in zwart wit Lovers
Afbeelding
Jammer van het takje op de achtergrond Nagelbijten / Gniffelen

Ook de links zijn wel leuk!
1In vogelvlucht

2Ochtend maan

3Boomstronk

Nou brand asjeblieft los! Ik kan veel tips gebruiken! Ja

sunny_90

Re: [FOTO] When sun`s shining on a cold winter day (70-300mm)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:09

Gave foto's hoor, inderdaad mooie foto's van goede kwaliteit.
Hier is wat ik vind van elke foto apart Lachen :

Foto 1 : Fijne foto om naar te kijken. Middelste gedroogde tak is goed scherp en trekt ook de meeste aandacht. Erg leuk!
Foto 2 : Heeft ook wel 'iets'. Erg leuke compositie, de 'tweeling' zo Ja Weer mooie rustige achtergrond ook.
Foto 3 : Gave foto, leuke compositie zo aan de linkerkant en mooi scherp. Lachen Niets op aan te merken.
Foto 4 : Deze foto vind ik persoonlijk niet echt bijzonder. De compositie is wel leuk, maar ik vind 'm niet echt speciaal helaas.
Foto 5 : Leuke ijspegel! En weer leuke compositie en fijn scherp gesteld.
Foto 6 : Erg gave foto! Ja Inderdaad jammer van het takje op de achtergrond, maar ik vind het niet zo storen. De kleuren versie vind ik wel beter dan de zwart-wit versie. Leuke compositie en het prikkeldraad maakt de foto erg speels. Knipoog

1 : Mooie blauwe lucht en gave vogel. Wel jammer dat ie zo ver weg is, nu is het wel een heel erg 'blauwe' foto Nagelbijten / Gniffelen
2 : Super! Ik vind deze foto persoonlijk het mooist van allemaal, maar ik kan niet echt zeggen waarom Tong uitsteken Ik denk door de compositie, de horizon is precies goed (vind het mooi dat je niet zoveel land ziet en juist veel lucht) en ik vind het erg mooi dat hij verticaal genomen is. Echt helemaal niets op aan te merken! Knipoog
3 : Leuke foto, maar vind 'm niet zo speciaal. Ook lijkt het alsof hij niet helemaal goed scherp is? Kan aan mij liggen..

Erg mooie serie foto's, vooral omdat ik lees dat het de eerste keer is met deze lens. Goed gedaan, ga zo door! OK dan!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 17:18

Allereerst hartelijk bedankt voor je fijn onderbouwde commentaar! Zie je niet vaak Nagelbijten / Gniffelen

Wat betreft de laatste foto in link, deze is op een bapaald stuk van de stronk scherp gesteld Ja Hij is dus idd niet totaal scherp. Ik zal volgende keer het onderwerp meer "in zijn geheel" scherp te stellen!

Nogmaals bedankt!

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:21

Norway_girl schreef:
Allereerst hartelijk bedankt voor je fijn onderbouwde commentaar! Zie je niet vaak Nagelbijten / Gniffelen

Wat betreft de laatste foto in link, deze is op een bapaald stuk van de stronk scherp gesteld Ja Hij is dus idd niet totaal scherp. Ik zal volgende keer het onderwerp meer "in zijn geheel" scherp te stellen!

Nogmaals bedankt!

Graag gedaan hoor! Haha! Ik hoop dat je iets aan mijn commentaar/tips hebt.
En inderdaad is het een idee om de volgende keer het onderwerp helemaal scherp te stellen, dit lijkt mooier en kijkt fijner. Ja

Succes nog en veel plezier met je nieuwe lens!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 17:22

Thanks, ik heb zeker wat van je comentaar opgestoken Ja

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:54

Super foto's roor!
Als je in NL bent kom je maar hiero oefenen.. genoeg onderwerpen enzow om te fotograferen!