[FOTO] Tulpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie_

[FOTO] Tulpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 22:23

Hoi
Ik had nog nooit eerder foto's gemaakt van bloemen o.i.d. maar ze stonden vanmiddag zo mooi in het licht, dat ik het ook maar eens heb geprobeert. Hier het resultaat:

Afbeelding

Doei!

Jiill_

Re: [FOTO] Tulpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:28

Moooooi annemarie Hyper! !

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:30

vind het een mooie foto!
heb zelf niet echt veel commentaar ben zelf beginner dus Tong uitsteken

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 22:37

Dankje Jill Haha!
Domirenza ook bedankt Knipoog

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:51

Je hebt mooi licht gecreeërd, alleen het onderwerp (dé tulp) waar het om gaat gaat verscholen achter heel veel tulpen die onscherp zijn en half voor dé tulp staan, dat vind ik nogal storend!

Ik had hem denk ik iets meer van opzij genomen, zodat hij boven een rij uitsteekt..

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:53

Mooie foto.
Kan geen commentaar geven, ben daar niet zo goed in. Maar wou wel ff zeggen dat het een mooie foto is.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 22:55

rijoyco schreef:
Je hebt mooi licht gecreeërd, alleen het onderwerp (dé tulp) waar het om gaat gaat verscholen achter heel veel tulpen die onscherp zijn en half voor dé tulp staan, dat vind ik nogal storend!

Ik had hem denk ik iets meer van opzij genomen, zodat hij boven een rij uitsteekt..

Dat heb ik juist bewust gedaan. Ik heb nog meer foto's van meer opzij genomen, maar imo waren die slechter, omdat het meer 'standaard' bloemenfoto's werden en het onderwerp (die ene scherpe tulp) er niet echt meer uitsprong.
Nu springt juist die tulp er uit.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:58

Annemarie_ schreef:
rijoyco schreef:

Dat heb ik juist bewust gedaan. Ik heb nog meer foto's van meer opzij genomen, maar imo waren die slechter, omdat het meer 'standaard' bloemenfoto's werden en het onderwerp (die ene scherpe tulp) er niet echt meer uitsprong.
Nu springt juist die tulp er uit.

Haha! Dan verschillen onze meningen! Ik vind het licht heel goed, maar de compositie minder.

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 14:27

Leuke foto, leuk onderwerp. Vind de compositie ook minder, het onscherpe gedeelte stoort me helaas iets te veel.
Wel erg mooie, vrolijke kleuren! Knipoog