Ik had nog nooit eerder foto's gemaakt van bloemen o.i.d. maar ze stonden vanmiddag zo mooi in het licht, dat ik het ook maar eens heb geprobeert. Hier het resultaat:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

!
rijoyco schreef:Je hebt mooi licht gecreeërd, alleen het onderwerp (dé tulp) waar het om gaat gaat verscholen achter heel veel tulpen die onscherp zijn en half voor dé tulp staan, dat vind ik nogal storend!
Ik had hem denk ik iets meer van opzij genomen, zodat hij boven een rij uitsteekt..
Annemarie_ schreef:rijoyco schreef:Je hebt mooi licht gecreeërd, alleen het onderwerp (dé tulp) waar het om gaat gaat verscholen achter heel veel tulpen die onscherp zijn en half voor dé tulp staan, dat vind ik nogal storend!
Ik had hem denk ik iets meer van opzij genomen, zodat hij boven een rij uitsteekt..
Dat heb ik juist bewust gedaan. Ik heb nog meer foto's van meer opzij genomen, maar imo waren die slechter, omdat het meer 'standaard' bloemenfoto's werden en het onderwerp (die ene scherpe tulp) er niet echt meer uitsprong.
Nu springt juist die tulp er uit.
Dan verschillen onze meningen! Ik vind het licht heel goed, maar de compositie minder.