[TEK]Met raster gewerkt+een paar andere tekeningen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK]Met raster gewerkt+een paar andere tekeningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 19:04

Nou, zoals jullie al hadden aangegeven moest ik maar met een raster werken voor foto's dus heb ik me even uitgeleefd. Omdat het me eerste keer was lijkt het nog niet zo, maar alle begin is moeilijk!

Ik héb het iig geprobeerd! Oja, en de manen+staart vond ik niet zo wauw op de foto (die ik weereens niet kan vinden, Boos! Ben een sloddervosje!) dus heb ik maar mijn eigen inbreng aan gegeven. Het mist alleen nog wat kleur! (ligt het nou aan mij of heb ik me verkeken op de oren?!?! Bloos )

Afbeelding

--------

Tjaaaaaaaa...... die dolfijn met die man/vrouw die erg op John Travolta leek Haha! Whaha! Misschien hadden jullie wel de kale onderkant gemerkt??? Nu drijven ze pas echt goed in het water, ipv het luchtledige!
Afbeelding

Ook heb ik heel wat lijntjes bijgewerkt omdat ik de meesten vergeten was!

Afbeelding

Hier een closeupje

----------

Deze heb ik echt 'voor de fun' gemaakt! Wist niks te doen....

Afbeelding

Opbouwend commentaar is altijd welkom, en bedenk wel, bij dat paard was het me 1e keer via de rastermethode, hè? (Gossie was een klus was dat!!!)

----------

Hier een tekening die ik eigenlijk voor een Bokker had gemaakt, maar ze wilde 'm toen niet meer! (was vorig jaar!)

Afbeelding

EDIT: Oeps, altijd je TAG gebruiken! Haha! Bloos
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 14-02-08 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

smeetjoew

Re: Met raster gewerkt+een paar andere tekeningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:30

Moet eerlijk bekennen dat ik je ´fun´ werkje wel de mooiste en creatiefste van het rijtje vind. Vind ´m heel origineel en leuk geworden. Met dat kader en de twee zachte dolfijnen. Heel leuk! Vind het echt een tekeningetje voor een kinderboekje. Vingers aflikken

De eerste vind ik erg stripachtig, maar dit kan natuurlijk ook de bedoeling zijn. De oren zijn wat te hoog en te puntig, het zou iets kleiner en vlakker mogen. Verder klopt de verhouding en vestiging wang-neus niet. De neus is te lang en de wang te rond en te klein.
Ook mogen de ogen opvallender. Het is nu net zo grijs als de overige schaduwen, terwijl de ogen het werk levend maken. Lachen

De tweede vind ik opzich erg goed gedaan, maar vind het jammer dat de persoon niet in verhouding is. Wel lijkt 'ie erg op John Travolta. Grappig!
Ik kan er - helaas - niet de vinger opleggen wat er dan niet aan klopt. Ik denk dat het met name de helling van het hoofd is. Ik weet niet. Sorry.
Verder vind ik de rest leuk gedaan. Lekker stripachtig, maar toch netjes afgewerkt. Ja

CoonArt

Re: [TEK]Met raster gewerkt+een paar andere tekeningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 22:18