[TEK] Haflinger in pastel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Haflinger in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:28

yay, mijn eerste niet-fries pasteltekening Koe ('t was best even wennen, vooral qua kleur krijt... ! Ik heb niet zo heeel veel kleurtjes Tong uitsteken)

't moest een hafje worden... Alleen hij heeft een redelijk smal hoofd, wat haflingers dan weer totaal niet hebben...

Afbeelding

tadaa Vork
Laatst bijgewerkt door Mireille op 11-02-08 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [tek] > [TEK]

Cavaliere

Re: [TEK] Haflinger in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:56

vind hem er leuk uit zien, maar de verhoudingen kloppen niet helemaal, zijn hoofd is te smal en zijn oog te groot, verder vind ik het inkleuren mooi gedaan, dus misschien wat meer tijd besteden aan de verhoudingen?
voor de rest wel een leuk plaatje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:01

Cavaliere schreef:
vind hem er leuk uit zien, maar de verhoudingen kloppen niet helemaal, zijn hoofd is te smal en zijn oog te groot, verder vind ik het inkleuren mooi gedaan, dus misschien wat meer tijd besteden aan de verhoudingen?
voor de rest wel een leuk plaatje

ja je hebt gelijk... Dat oog, ach dat vond ik wel leuk Tong uitsteken

En het hoof was idd veels te smal, vooral bij de kaken Bloos Kwam ook totaal niet uit ofza met het inkleuren Knipoog
Maar dat is sowieso een beetje moeilijk nog Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:14

Ik vind dat je echt super goed op weg bent met kleuren en schaduw, maar de verhoudingen kloppen idd niet.
Te smal hoofd in verhouding tot de kaak en het oog en de neus is in vergelijking met de rest ook wat minder gedetailleerd, maar ik vind hem al heel mooi!
Volgende keer de verhoudingen goed en je hebt een prachtig werkje!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:37

Idd de verhoudingen kloppen niet, maar is dit niet een beetje jou stijl? Beetje 'cartoon' achtig? Ik vind het er namelijk heel erg leuk uit zien!! ookal zien haflingers er niet zo uit Tong uitsteken
Ik vind het wél mooi dat grote oog, en die strakke lijnen op zn hoofd..
Leuk gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:39

Aims schreef:
Idd de verhoudingen kloppen niet, maar is dit niet een beetje jou stijl? Beetje 'cartoon' achtig? Ik vind het er namelijk heel erg leuk uit zien!! ookal zien haflingers er niet zo uit Tong uitsteken
Ik vind het wél mooi dat grote oog, en die strakke lijnen op zn hoofd..
Leuk gedaan!

ja het oog was wel bewust gedaan Knipoog Waar ik alleen minder blij mee ben is de kaak ten opzichte van de wang... Normaal zitten daar 3 'ribbels' in zegmaar.. Maar dat paste overduidelijk niet!

Dankjewel voor je reactie Haha!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:47

Ik vind hem geweldig Wow!
De verhoudingen kloppen niet, so what! Moet je zien wat voor tekening je neer hebt gezet, ik vind hem erg gaaf hij spreekt me heel erg aan :J

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:18

ik vind hem erg gaaf!
Alleen kloppen de verhoudingen indd niet, maar als je de nek smaller maakt is het echt prach-tig!(is het nu ook al hoor Tong uitsteken)

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:32

Ik vind de manen en voorpluk heel mooi gedaan.
Maar ik vind het jammer dat het oog veel te groot is, en het stuk tussen het oog en de neus veel te smal ik. Daardoor lijkt het een beetje op een cartoontekening. Knipoog

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:54

Ik vind het écht heel leuk gedaan! Vooral dat oog en je schaduwgebruik, het is weer wat anders Haha!
Alleen zoals je zelf al aangeeft is het hoofd iets te smal, en de wang te klein.