[FOTO] Cold winter without you.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

[FOTO] Cold winter without you.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:26

Het is niet dat ik mijn hond moet missen (gelukkig niet!) maar ik vind deze foto zo lief, omdat het lijkt alsof Kyra iemand 'mist'...
Overigens ben ik normaal van veel verzadiging, maar nu heb ik de foto expres laag verzadigd, omdat dit misschien bij kon dragen aan de 'trieste sfeer'. Wat vinden jullie?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WildChild op 10-02-08 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Flew

Re: Cold winter without you.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:27

Leuke foto, ook met dat sneeuw op de neus. Je bent alleen je tag vergeten. Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie_

Re: Cold winter without you.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:27

vergeet je TAG niet Knipoog

Foto is wat donker en mist scherpte Lachen Ook jammer van het zwarte op de achtergrond. Compositie is ok.

WildChild

Re: [FOTO] Cold winter without you.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:30

Ik ben het met je eens, de foto vind ik ook te donker. Ik vind het zo jammer, aangezien hij wat lichter veel leuker was geweest. Mijn camera raakte van slag met de sneeuw, waardoor ik mijn instellingen zelf moest regelen. Maar aangezien de zon steeds scheen en weer verdween, moest ik deze aanpassen, en dat ging nog wel eens mis. Ik vind het zwarte op de achtergrond wel fijn, dit zorgt imo voor een mooier contrast..

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:31

Kun je hem niet bewerken ? Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:34

Ja ik heb eraan zitten denken maar op het moment heb ik helemaal geen goed bewerkingsprogramma, alleen programma's waarbij je een beetje met de levels kan spelen ed. Bovendien ben ik ook niet echt goed met bewerken, haha. Maargoed, deze foto is helaas wel een van mijn fototechnische minpuntjes, maar het moment is zo lief...

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:34

Ik heb even gekeken wat ik er aan kon doen, vind je hem zo beter? :

Afbeelding

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:07

De laatste vind ik te donker. De ogen en snuit vallen ook weg. Details gaan verloren. Nee doe mij maar de eerste versie. Ze heeft inderdaad de uitstraling of ze iemand mist. Lachen Mooie foto. Sterk gevoel heb je vast gelegd. (In tegenstelling tot je rood/zwart creatie van zopas. Knipoog )