[FOTO]Kattenkiekjes.. (macro)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

[FOTO]Kattenkiekjes.. (macro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 21:35

Escha

Re: [FOTO]Kattenkiekjes.. (macro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:49

De foto's moeten direct zichtbaar zijn in je topic Lachen
Links mogen dus niet Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:50

Ten eerste: 3) Zorg dat je foto/tekening altijd direct zichtbaar is en mensen dus niet eerst naar je site toe moeten om foto's of tekeningen te bekijken. De enige uitzondering hierop zijn websites zelf. Om je foto/tekening direct zichtbaar te maken maak je gebruik van [IMG] tags. Hoe je dit doet staat in de ITP FAQ.
Even de regels lezen Knipoog

Foto 1: Vind ik niet scherp. Jammer dat de neus er niet helemaal opstaat. Foto spreekt mij totaal niet aan.
Foto 2: Ook deze vind ik niet zo bijzonder, de compositie is beter dan bij foto 1, maar nog steeds vind ik het niet bijzonder.
Foto 3: Hetzelfde als op foto 1, erg eentoning en het werd mij eerst niet helder welk deel het van de kat was. Nagelbijten / Gniffelen Ik had graag een achtergrondje gehad.
Foto 4: Erg onduidelijk. Ik vind de foto erg saai.
Foto 5: Verkeerd punt van scherpstelling. Ik had liever het oor scherp gezien Ja Het oor vind ik te cenetraal geplaatst in het midden van de foto.

Ik zou meer oefenen met de composieties van de foto`s. Het is me iets teveel kat. Verder is de kwaliteit erg slecht en had ik ze denk ik liever in kleur gezien, ze zijn erg eentonig en doen mij niet veel.

Succes verder!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 21:57

@ Norway girl, er staat duidelijk macro, dus het lijkt me duidelijk dat het om 'veel kat' gaat. Knipoog Zoals ik ook schreef zijn katten erg beweeglijk en zijn de foto's op hoog tempo met een goedkope camera genomen. Van compositie is dus helemaal niet te spreken. Lachen

Bedankt voor je vele kritiek, jammer dat er geen positief woordje bij jou vanaf kan, dit hoort ook bij goede kritiek namelijk. Lachen Maar goed het is duidelijk een smaak kwestie.
Er is overigens getemt, de foto's zijn te groot om in dit topic afgebeeld te worden, dit moet ik eerst renderen en daarna komt er een nieuw topic.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:01

Lara_Silver schreef:
Er is overigens getemt, de foto's zijn te groot om in dit topic afgebeeld te worden, dit moet ik eerst renderen en daarna komt er een nieuw topic.

Idd, en daarom bij deze maar een slotje. Lachen Denk er wel aan dat je maar 1 topic per dag mag openen.