[TEK] Digi Gitaren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[TEK] Digi Gitaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 20:17

Serie van 3 gitaren. Korte versie van het bijbehorende verhaal: Was een (vrije) opdracht voor een drukkerij van textiel transfers. Moest gewoon 'kaal' omdat zij er zelf teksten ed bijzetten. Helaas drukken zij fullcolor ipv CMYK waarvoor deze tekeningen teveel kleur, verloopjes en details bevatten om mooie afdrukken te leveren. Of nouwja, het was zonde om deze tekeningen daarvoor te gebruiken omdat de kwaliteid ervan te goed was voor dit soort dingen, met een zeefdruk zou het veel mooier uitkomen maar dat doen zij zelf niet. Maar heb er gelukkig wel een andere mooie deal met ze uit kunnen halen Haha! .

Ben zelf wel tevreden met het resultaat, vooral als serie vind ik hem qua kleur wel erg sterk Lachen .

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
*klik voor grotere formaten*

_Denise_

Re: [TEK] Digi Gitaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:39

Bloos!

Echt vet gedaan!! Ik vind zelf de eerste het mooist (de twee andere spreken mij minder aan door het meer 'evil', maar zijn daardoor niet minder mooi!) gedaan, en ja, ik heb eigenlijk geen kritiek.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:17

Whoe, je bent zeker ijzersterk en creatief op weg met dat digitale werk! Wow!

Ik vind ze alle drie super, zie ze zo op shirts, jassen of tassen staan!
Ik vind dan ook weer de 1e het mooist, denk omdat die vlammen op rood gewoon een hele krachtige combi zijn? Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:54

Ze zijn echt heel erg mooi geworden! Prachtige vlammen, op alle 3. Heel prettig dat daar veel verschillende kleuren in zitten, maar voor transfer idd niet al te ideaal. Maar dat maakt niet uit, nu heb je als nog gewoon erg mooi werk!

Wat ik wel jammer vind is dat het toch niet echt een serie is. Gezien de groene 2 gitaren bevat, en de andere 2 maar 1. Ook mis ik bij de vuur versie een voorwerp (vanwege bij die andere 2 de vleugels en de skull). Dat zou ik dan als enige puntje hebben.
En dat is dus niet eens naar aanleiding van de techniek of het kleurgebruik, want die is gewoon super! OK dan!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 21:34

Bedankt Lachen

Dat de eerste de meest geliefde is had ik wel verwacht en is ook de bedoeling, die is was rustiger en past beter bij verschillende muziekstijlen. De tweede is meer gericht op metal en de derde op de modernere muziek (poppunk, emo etc).
Daarom is de eerste ook idd rood met meer realistisch vuur, dat is wat toegangelijker dan gekleurd vuur.

Alleen vallen gitaren op bokt geloof ik minder in de smaak Clown .

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:35

Wauwie. Heel erg mooi, prachtig gedaan! OK dan! Kleurenkeuze vind ik erg sterk. Rood paars en groen lijken ineens erg goed samen te werken. Krachtig zo alle 3 bij elkaar.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:05

Stoer zeg! wat anderen ook zeggen: zie ze zo op t-shirts staan Haha!

erg knap gedaan, mooie kleuren Ja