[FOTO] Chester & Muzzy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

[FOTO] Chester & Muzzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 22:59

Voor CKV moest ik nog een vrije opdracht inleveren, en ik dacht laat ik eens foto's maken. Haha! Ik doe het dus niet zo vaak. Ik heb een FujiFilm FinepixS6500fd (geloof ik). Maar ik wil er dus 2 foto's van inleveren, liefst van beide poesjes 1 foto. Welke vinden jullie dan het beste? En verder nog tips enzo is welkom. Haha! Ik weet dat ze niet geweldig zijn ofzo, want het wit is een beetje te wit enzo en heb natuurlijk ook geen spiegelreflex. Haha! En Chester had op den duur iets raars naast zijn oog zitten, dat stoort mij. Maar tips zijn welkom!

Afbeelding
[1] Chester (de grijze) en Muzzy (de rooie).

Afbeelding
[2]

Afbeelding
[3]

Afbeelding
[4]

Afbeelding
[5]

Afbeelding
[6]

Afbeelding
[7]

Afbeelding
[8]

Many

Re: [FOTO] Chester & Muzzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:15

Mooie foto's Mathilde! Lachen Ik vind nummer 6 erg mooi vanwege de 'trotse' houding van de kat, en dat heb je mooi vastgelegd. Probeer de volgende keer ook eens close-ups, daarmee krijg je soms ook hele mooie dingen. Maar nummer 6 zou ik inleveren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:19

Mooie foto's, ik heb niet specifiek een favoriet, ik zou inderdaad zoals Maart zegt spelen met close-ups of verrassende composieties. En let inderdaad op storende objecten, vooral bij foto 1, die zou heel leuk zijn geweest zonder die takken!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:59

Ik zou nr. 2 van de rode doen, en 6 van de ander!
Dit omdat de andere een beetje gewoontjes zijn, 2 en 6 vind ik leuke kwa compositie Ja

Verder op takken letten want die geven schaduwen die erg jammer zijn voor het resultaat..

Succes verder Lachen

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:27

Ik vind de foto's echt goed gelukt !
Zijn erg mooie, duidelijke en scherpe foto's.
Maar het is niet zo dat er 1 echt heel erg uitspringt.
Vind het hele mooie portreten maar probeer iets meer te spelen met je compositie Lachen .

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 14:13

Bedankt voor de reacties! De takken zitten idd best wel in de weg. Volgende keer zal ik iets dichterbij gaan zitten zodat ik close ups kan maken en wat leukere composities kan proberen. Was nu de hele tijd zo ver mogelijk ingezoomd. Haha!