[FOTO] Valérie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hinata

[FOTO] Valérie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 14:41

Gister een shootje gedaan met Valérie. Dit zijn de resultaten. Lachen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Brand los! Lachen

Suus__

Re: [FOTO] Valérie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:44

De eerste 3 zijn echt super mooi, op foto 4 kijkt ze een beetje raar 5 is ook leuk gedaan op 6 lijkt ze een beetje boos en de laatste 2 is het zonde dat der huid een beetje vlekjes heeft. Knipoog

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 14:46

Bedankt voor de reacties. De emoties zijn allemaal zo bedoeld. Ze moest een beetje streng/boos kijken op nummer 6. En de laatste 2 waren verdrietig bedoeld daarom uitgelopen make-up en vlekken. Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:20

Gave foto's!
Nr. 3,6,8 doen mij het meeste. Vind die composities het mooiste en vind de emotie duidelijk overkomen. Ga zo door Haha!

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:09

Foto's zijn zeker niet slecht, eerste vier en de laatste vind ik het leukst.
Eerste lijkt hier nogal donker in het gezicht?
Verder zijn de verschillende uitdrukkingen wel goed gelukt, en zit er veel afwisseling in, maakt het leuk om naar te kijken vind ik.
Well done. Ja

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:06

Wat een ontzettende leuke ideeën hadden jullie! Lachen Vind het er over het algemeen netjes uitziet!

1. Vind ik echt te donker in het gezicht, haar rechteroog (links voor ons) valt totaal weg, en dat verbreekt het 'contact' al voor een groot deel.
2. Vind ik ontzettend leuk bedacht op zich, maar ik mis 'iets' dat maakt dat ik ernaar blijf kijken. Ik weet niet wat het is, maar vind de uitstraling van het meisje wat flauwtjes (over de gehele serie, eerlijk gezegd), het had voor mij veel 'scherper' gemogen.
3. Héél mooi, echt een dromerige sfeer, wat het model naar mijn mening veel beter staat dan vrolijk/danserig, boos of verdrietig. Daar hadden jullie wat mij betreft verder op mogen borduren Lachen
4. Ik vind hem te centraal, irriteer me aan het handje zo half omhoog en half open, en weer trekt de blik me niet zo. Ook hier vind ik het idee erg leuk, maar de uitvoering zelf vind ik er een beetje tussenin hangen. Het had óf knallend gemoeten, óf dromerig (dan had ik hem dromeriger nabewerkt ook) als de foto hierboven.
5. Leuk ideee! Alleen het 'standvastige' handen in de zij spreekt het lieve glimlachje een beetje tegen; nogmaals: speel wat meer met de uitdrukkingen van het model, ik kan hier nl. niet warm of koud van worden Haha! Terwijl de combinatie van jullie twee volgens mij hele mooie plaatjes kan opleveren.
6. Vind ik eerlijk gezegd het minste in deze serie. Op de een of andere manier krijgt ze een vrij bolle toet op deze foto, haha, en door het tegenlicht& iets zijlicht, wordt haar gezicht niet mooi belicht imo.
7&8: De uitgelopen make-up vind ik niet dramatisch genoeg, zeg maar. Weer had haar blik hier veel sterker gemogen, ik vind hem in dit geval nog te lief of dromerig om echt de emotie 'verdriet' over te brengen. Op foto 7 bedekken haar handen bijna het hele gezicht, en ik vind hem ook vrij donker eerlijk gezegd. Bij de laatste vind ik de lichtval wel mooi.

Ik hoop dat je er wat mee kan, mijn grootste tip is dus om veel sterkere emoties over te laten brengen. Sterkere blikken, het oogt mij allemaal nog een beetje te soft, te 'hoe moet ik kijken? zo? glimlachje? ok, zo dan?' zeg maar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:09

*zingt* Er groeit een boom uit haar haar, jaaajaaaa een boom uit haar haaaaar.... Clown

Af en toe iets beter opletten hoe je haar neerzet (bijv. niet met een boom midden uit haar hoofd).

Verder letten op je focus. Zorg ervoor dat je altijd scherpstelt op haar ogen. Focus ligt hier en daar niet helemaal lekker.

Maar leuke serie hoor!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:37

Ik vind het opzich wel mooie foto`s, maar ik vind het jammer dat ze geen gezichts uitdrukkingen heeft... !!