Wat een ontzettende leuke ideeën hadden jullie!
Vind het er over het algemeen netjes uitziet!
1. Vind ik echt te donker in het gezicht, haar rechteroog (links voor ons) valt totaal weg, en dat verbreekt het 'contact' al voor een groot deel.
2. Vind ik ontzettend leuk bedacht op zich, maar ik mis 'iets' dat maakt dat ik ernaar blijf kijken. Ik weet niet wat het is, maar vind de uitstraling van het meisje wat flauwtjes (over de gehele serie, eerlijk gezegd), het had voor mij veel 'scherper' gemogen.
3. Héél mooi, echt een dromerige sfeer, wat het model naar mijn mening veel beter staat dan vrolijk/danserig, boos of verdrietig. Daar hadden jullie wat mij betreft verder op mogen borduren
4. Ik vind hem te centraal, irriteer me aan het handje zo half omhoog en half open, en weer trekt de blik me niet zo. Ook hier vind ik het idee erg leuk, maar de uitvoering zelf vind ik er een beetje tussenin hangen. Het had óf knallend gemoeten, óf dromerig (dan had ik hem dromeriger nabewerkt ook) als de foto hierboven.
5. Leuk ideee! Alleen het 'standvastige' handen in de zij spreekt het lieve glimlachje een beetje tegen; nogmaals: speel wat meer met de uitdrukkingen van het model, ik kan hier nl. niet warm of koud van worden
Terwijl de combinatie van jullie twee volgens mij hele mooie plaatjes kan opleveren.
6. Vind ik eerlijk gezegd het minste in deze serie. Op de een of andere manier krijgt ze een vrij bolle toet op deze foto, haha, en door het tegenlicht& iets zijlicht, wordt haar gezicht niet mooi belicht imo.
7&8: De uitgelopen make-up vind ik niet dramatisch genoeg, zeg maar. Weer had haar blik hier veel sterker gemogen, ik vind hem in dit geval nog te lief of dromerig om echt de emotie 'verdriet' over te brengen. Op foto 7 bedekken haar handen bijna het hele gezicht, en ik vind hem ook vrij donker eerlijk gezegd. Bij de laatste vind ik de lichtval wel mooi.
Ik hoop dat je er wat mee kan, mijn grootste tip is dus om veel sterkere emoties over te laten brengen. Sterkere blikken, het oogt mij allemaal nog een beetje te soft, te 'hoe moet ik kijken? zo? glimlachje? ok, zo dan?' zeg maar..