[FB] Wanna run with the wild horses

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Louisee_

[FB] Wanna run with the wild horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 09:35

tsja... what can I say...
'k heb me gewoon laten inspireren door het liedje...

hij is niet zo sùper gelukt, maar mislukt is hij ook niet...

het zwarte 'paard' was eerst een ezel, met korte manen enzo Knipoog
de witte paarden zijn niet mijn fotos, maar wel volledig met toestemming van de eigenaar gebruikt!
het meisje is trouwens m'n zusje Vork

om nog overbodige vragen te vermeiden, ik werk met photoshop 5.0 Knipoog

Afbeelding

voor degene die willen... hij staat ook op m'n DA klikmaarhierzo Vork

Louisee_

Re: [FB] Wanna run with the wild horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 11:17

komop mensen...
KIJKEN = REAGEREN Vork

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:19

jo vette foto Haha!
ik vind hem wel iets hebben !!

lisannetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:26

knap hoor, ik heb zelf photoshop elements 6.. ik kan het niet hoor! Tong uitsteken [[ ik weet ook niet of het mogelijk is bij die versie om zoiets te maken?!]] maargoed ik vind het erg grappig gedaan! Lachen

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 11:33

lisannetj schreef:
knap hoor, ik heb zelf photoshop elements 6.. ik kan het niet hoor! Tong uitsteken [[ ik weet ook niet of het mogelijk is bij die versie om zoiets te maken?!]] maargoed ik vind het erg grappig gedaan! Lachen

hehe... tuurlijk kun je dat met 6 ook Ja die is zelfz béter
maarja, je moet er wel 'handig' in zijn Vork

lisannetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:39

haha oke, ja ik heb m nog maar een week.. Tong uitsteken maar is wat jij nou hebt gemaakt met lagen werken zegmaar ?! Bloos oh.. ik voel me nu echt dom Koe

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 11:42

lisannetj schreef:
haha oke, ja ik heb m nog maar een week.. Tong uitsteken maar is wat jij nou hebt gemaakt met lagen werken zegmaar ?! Bloos oh.. ik voel me nu echt dom Koe

je moet je niet dom voelen Vork ik was eerst ook zo Tong uitsteken
nja... dat is ook met lagen, ja Ja

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:48

leuk bewerkt zeg Bloos! erg mooi Lachen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:54

vind hem opzich heel mooi,
maar, als ik het liedje hoor dan zie ik een grote oppervlakte met een kudde wilde paarden Bloos
en de foto van jou zusje, zij staat te stil, ik weet niet naar mijn idee klopt het niet helemaal,
maar dat kan komen omdat ik bij dat liedje zowieso al een plaatje in gedachten heb Vork

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 22:12

Cavaliere schreef:
vind hem opzich heel mooi,
maar, als ik het liedje hoor dan zie ik een grote oppervlakte met een kudde wilde paarden Bloos
en de foto van jou zusje, zij staat te stil, ik weet niet naar mijn idee klopt het niet helemaal,
maar dat kan komen omdat ik bij dat liedje zowieso al een plaatje in gedachten heb Vork

ik snap je wel Ja
maar ik kon heen mooie fotos enzo vinden daarvoor Nagelbijten / Gniffelen Bloos

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:03

ik vind het erg mooi geworden ! Haha! erg knap dat je dit zo kunt maken. ik zou het (als ik na jááááren eindelijk zou weten hoe zo'n programma werkt) allen doen alsof het meisje ernaar kijkt, naar de kudde. omdat ze indd stilstaat. wel vind ik het mooi dat de haren van je zusje naar achteren waaien. ik zou dus rechtsonder het fototje van je zusje doen met op de achtergrond een kudde paarden. dus dat ze het wil, maar nog niet doet Knipoog . maar ik denk dat ieder1 een eigen idee heeft bij het liedje Knipoog ik vind het dan ook wel grappig om dat van anderen te zien. leuk gemaakt! ook vind ik het leuk dat de tekst in de zelfde richting van het hek staat Tong uitsteken knap gedaan!

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 00:08

aliesjeh schreef:
ik vind het erg mooi geworden ! Haha! erg knap dat je dit zo kunt maken. ik zou het (als ik na jááááren eindelijk zou weten hoe zo'n programma werkt) allen doen alsof het meisje ernaar kijkt, naar de kudde. omdat ze indd stilstaat. wel vind ik het mooi dat de haren van je zusje naar achteren waaien. ik zou dus rechtsonder het fototje van je zusje doen met op de achtergrond een kudde paarden. dus dat ze het wil, maar nog niet doet Knipoog . maar ik denk dat ieder1 een eigen idee heeft bij het liedje Knipoog ik vind het dan ook wel grappig om dat van anderen te zien. leuk gemaakt! ook vind ik het leuk dat de tekst in de zelfde richting van het hek staat Tong uitsteken knap gedaan!

dat idee had ik ook, maar ik kon er geen geschikte foto's voor vinden Nagelbijten / Gniffelen
nja, zó lelijk is het niet geworden, toch? Bloos

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:16

Ik vind hem onwijs gaaf! T heeft een bepaalde sfeer die ik niet kan uitleggen. Maar ik had de tekst wel liever recht gezien.. ik vind dit niet mooi staan Lachen.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 14:05

Louisee_ schreef:
aliesjeh schreef:

dat idee had ik ook, maar ik kon er geen geschikte foto's voor vinden Nagelbijten / Gniffelen

nee!! dat bedoel ik helemaal niet Knipoog . ik vind het juist heel mooi hoor Haha!
ik heb alleen even gezegt wat ik voor me zie bij het liedje Knipoog sorry als het negatief overkwam, want ik vind het echt heel mooi.

Louisee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 14:06

aliesjeh schreef:
Louisee_ schreef:

nee!! dat bedoel ik helemaal niet Knipoog . ik vind het juist heel mooi hoor Haha!
ik heb alleen even gezegt wat ik voor me zie bij het liedje Knipoog sorry als het negatief overkwam, want ik vind het echt heel mooi.

haha, ok Haha!