[TEK] Robin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

[TEK] Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 22:15

Ben een paar weken geleden is echt gaan tekenen onder wiskunde, nog niet zo goed(was de eerste x echt serieus tekenen Knipoog ) maar hier de tekening:
Afbeelding

p.s. let niet op de hals, daar ben ik nog niet helemaal mee klaar(kritiek en advies daarvoor is wel welkom Haha! )
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 05-02-08 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast [tek] -> [TEK]

xXxXsasxXxX

Re: [TEK] Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:10

mooi hoor!:)
en ik had al gezegt waar je op kon letten; op de voorpluk letten dus niet te streperig
verder is hij mooi en hij lijkt wel!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:19

Het is handig als je eerst plaatjes gaat bekijken van paarden , dat helpt je bij de vehoudingen kennen, nu vind ik hem niet zo goed gelukt. het is nog beetje kleutertekeningen idee [mijn mening]
Begin eerst gewoon thuis met een plaatje, en ga die helemaal schetsen. Zo weet je de beginlijnen al, Maar Ja we horn vast nog van je Ga zo door Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 18:49

sprietlover schreef:
Het is handig als je eerst plaatjes gaat bekijken van paarden , dat helpt je bij de vehoudingen kennen, nu vind ik hem niet zo goed gelukt. het is nog beetje kleutertekeningen idee [mijn mening]
Begin eerst gewoon thuis met een plaatje, en ga die helemaal schetsen. Zo weet je de beginlijnen al, Maar Ja we horn vast nog van je Ga zo door Tong uitsteken

ik was begonnen met een foto na te tekenen, maar later toen ik die was vergeten ben ik gewoon verder gegaan en lijkt die er dus ook niet meer op Knipoog