Het resultaat van 2 uur in het natte gras liggen, met een plastic zak over je camera om hem droog te houden.
Dus niet in de dierentuin, maar een échte vogel rondvliegend in Nieuw Zeeland.

Commentaar meer dan welkom !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Grootse stilte. Mooie aardetinten op de achtergrond, met groen. Harmonie in het kleurenspel vind ik. Geweldige scherpte, oogje springt er ook uit. Geweldig gewoon!
Sorry, haha. Die kleuren, de positie, ik vind het super!!! stomphorst schreef:Wouw wat een mooie foto daar heb ik echt geen commentaar op hoor. Ik vind het al heel knap dat je het 2 uur in het natte gras heb uitgehouden en dan nog deze foto maken top. Zat hij zo naar je te kijken? of had hij je niet in de gaten, want het lijkt of hij je zo aan zit te kijken

Love-it! Práchtige tinten, super. Centrale compositie is hier een goede keuze. Wowie!
Niets op aan te merken.

. Er zit een heel klein rood stipje op de snavel, misschien dat je die nog kunt weg werken (of hoort dat zo bij die vogel
?). Het is dat het me opviel, en nu ga ik me er aan irriteren.. Elessar schreef:Zo lang hebben moeten liggen? Die rotbeesten vliegen je zowat aan en vernielen je auto als ze de kans krijgen.
Wel erg mooie foto. Jammer dat ie niet helemaal lekker scherp is. Kleurtjes en DoF is wel erg lekker om naar te kijken.

Dankjewel voor je complimentje !
Het is de moeite in iedergeval zeker waard geweest!
.
! L_ola schreef:Ik vind hem prachtig gelukt!
Is hij op zijn hoofd aan de bovenkant nou overbelicht, of zijn de kleuren van die vogel daar gewoon lichter?