[FOTO] Handwritten&Book

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

[FOTO] Handwritten&Book

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 18:34

Heey allemaal! Doei!

Mijn eerste topic in CB.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden,
en of jullie nog tips en commentaar voor me hebben.
Zou heel fijn zijn! Lachen

Ik kwam op 't idee dankzij een mede-bokker, Rhonda (Ilzjuh),
dus 't was niet geheel mijn eigen idee ofzo! En zij kan het trouwens toch veel beter. Vork
én ook dankzij andere bokkers die de grote teksten hebben geschreven, weet alleen niet wie allemaal uit me hoofd.
Ik had ze overgeschreven in mijn gedichtenboek omdat ik ze zo súper vond, thanks iedereen!

Foto's geschoten met Nikon D50.
Ik laat 't helemaal aan jullie over! Knipoog

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

LeonieL

Re: [FOTO] Handwritten&Book

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:39

ik vind die eerste wel wat hebben, leuk bedacht.. Waarom alles in het engels?
Ga zo door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:42

Hallo Cynthia, je wist me mening al, toch waag ik me er hier ook aan;

Foto 1; Heel mooi! vooral die schaduw!
Foto 2; Jammer van de dop van de vulpen en het grijze links en boven.
Foto 3; Jammer dat het onderste niet zo scherp is.
Foto 4; Jammer van dat linksboven zegmaar, dat geen schrift meer is. Verder vind ik deze súper!
Foto 5; Jammer dat 'Verdriet' niet scherp is.
Foto 6; Heel mooi!
Foto 7; Jammer van dat stuk waardoor je ook de zijkanten van het boek ziet aan de rechterkant.

Verder zijn ze súper!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:48

Ze zijn toch wel degelijk netjes Cynthia. Lachen

Foto 1 vind ik mooi, wel wat simpel, maar dat maakt hem juist wel fijn om naar te kijken.
Bij foto 2 wordt mijn aandacht afgeleid naar dat ding in de linkerbovenhoek (dop van vulpen?), dat is een minpuntje, voor de rest is hij wel netjes.
Foto 3 vind ik niet echt wat. Lijkt teveel op foto 1 en dan vind ik foto 1 qua tekst persoonlijk een stuk mooier..
4 is ook wel netjes, alleen irriteer ik me hier (net als bij 2) aan dat je ruitjespapier hebt genomen, dat is wel jammer. Had lijntjespapier denk ik mooier gevonden (mierennëukerij hoor Knipoog ).
Bij foto 5 ben ik er nog niet helemaal achter of ik het nou jammer vind dat de pen niet echt als "pen" te onderscheiden is en zo op de achtergrond ligt, of dat ik het mooi vind. Clown Daar denk ik nog even over. Koe
Foto 6; oei. Erg jammer van de spelfout. Het idee is erg origineel in elk geval. Hoewel ik hem wel erg simpel vind, en in tegenstelling tot foto 1 maakt het bij deze foto de foto al snel "saai".
Foto 7 doet me niks..

Gewoon blijven oefenen hoor. Komt allemaal goed als ik het zo zie. Ja

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:52

Mooie foto's, fijne sfeer!
Bij 2 had ik de dop achteraan weg gelaten, die maakt het iets rommelig.
5 heeft iets raar zwarts onderaan, misschien kun je het er af snijden. Jammer dat er niet is scherpgesteld op het woord verdriet, dat had waarschijnlijk meer indruk gemaakt dan een los stukje tussendoor. De pen komt ook een beetje raar over, je kijkt er van voren op en hij is onscherp waardoor het een beetje een 'vreemd ding' lijkt.. Knipoog
6 is leuk, met de ketting! Alleen jammer dat het 'schrijf idee' een beetje weg valt omdat er geen pen etc. in de buurt is..
7 vind ik persoonlijk een beetje beetje buiten de serie vallen. Ik vind de compositie ook niet zo mooi, zo van bovenaf.. Knipoog
Verder, erg mooi!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:56

wauw Cyn echt heel mooi!
vooral de 1e vind ik erg gaaf

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:08

sprietlover schreef:
ik vind die eerste wel wat hebben, leuk bedacht.. Waarom alles in het engels?
Ga zo door

Omdat ik Engels gewoon súper vind! Ja
En 't is niet allemaal in het Engels hoor, 2 niet. Knipoog
Thanks voor je reactie.

@ Shizzel: Thanks Miesjj! Ja
Ik ga met het meeste commentaar van je mee. Telkens nét die kleine puntjes waar
ik nog aan moet werken. Lachen

Ilzjuh schreef:
Ze zijn toch wel degelijk netjes Cynthia. Lachen

Foto 1 vind ik mooi, wel wat simpel, maar dat maakt hem juist wel fijn om naar te kijken.
Bij foto 2 wordt mijn aandacht afgeleid naar dat ding in de linkerbovenhoek (dop van vulpen?), dat is een minpuntje, voor de rest is hij wel netjes.
Foto 3 vind ik niet echt wat. Lijkt teveel op foto 1 en dan vind ik foto 1 qua tekst persoonlijk een stuk mooier..
4 is ook wel netjes, alleen irriteer ik me hier (net als bij 2) aan dat je ruitjespapier hebt genomen, dat is wel jammer. Had lijntjespapier denk ik mooier gevonden (mierennëukerij hoor Knipoog ).
Bij foto 5 ben ik er nog niet helemaal achter of ik het nou jammer vind dat de pen niet echt als "pen" te onderscheiden is en zo op de achtergrond ligt, of dat ik het mooi vind. Clown Daar denk ik nog even over. Koe
Foto 6; oei. Erg jammer van de spelfout. Het idee is erg origineel in elk geval. Hoewel ik hem wel erg simpel vind, en in tegenstelling tot foto 1 maakt het bij deze foto de foto al snel "saai".
Foto 7 doet me niks..

Gewoon blijven oefenen hoor. Komt allemaal goed als ik het zo zie. Ja

Thanks voor je uitgebreide reactie! Haha! Lovers
Ben het met je eens over foto 2,3&7. Geef ik je helemaal gelijk in. Lachen
En welke spelfout zie je dan? Heb ik zo'n erge koppijn dat ik erover heen kijk? Clown
Het is toch 'We cannot seperate,
you're part of me.' ? Vork

Harvest_Moon schreef:
Mooie foto's, fijne sfeer!
Bij 2 had ik de dop achteraan weg gelaten, die maakt het iets rommelig.
5 heeft iets raar zwarts onderaan, misschien kun je het er af snijden. Jammer dat er niet is scherpgesteld op het woord verdriet, dat had waarschijnlijk meer indruk gemaakt dan een los stukje tussendoor. De pen komt ook een beetje raar over, je kijkt er van voren op en hij is onscherp waardoor het een beetje een 'vreemd ding' lijkt.. Knipoog
6 is leuk, met de ketting! Alleen jammer dat het 'schrijf idee' een beetje weg valt omdat er geen pen etc. in de buurt is..
7 vind ik persoonlijk een beetje beetje buiten de serie vallen. Ik vind de compositie ook niet zo mooi, zo van bovenaf.. Knipoog
Verder, erg mooi!

Hartstikke bedankt voor je reactie! Haha!
7 is idd een beetje saai, maar ik was benieuwd wat jullie ervan zouden vinden, dus had hem toch maar geplaatst.
En over foto 6, is idd een goede. Het schrijf idee valt weg zonder een pen, maar ik dacht dat het misschien een beetje té zou
worden als ik bij iedere foto een pen neerlegde. Misschien dat dát dan weer saai zou overkomen. Ja
En over 5, klopt ook. Vork

_R_G_ schreef:
wauw Cyn echt heel mooi!
vooral de 1e vind ik erg gaaf

Thanks meid! Lovers

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:13

vind foto 1 het mooist, lekker simpel en de aandacht wordt niet afgeleid. Lachen

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:14

Celinee_ schreef:
vind foto 1 het mooist, lekker simpel en de aandacht wordt niet afgeleid. Lachen

Thanks! Lovers

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:16

Cynn_x schreef:

Het is; "We cannot (of can't) separate, you're a part of me". Lachen

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:21

Ilzjuh schreef:
Cynn_x schreef:

Het is; "We cannot (of can't) separate, you're a part of me". Lachen

Woeps. Huilen van het lachen
Naja, jammer!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:23

Kan gebeuren. Knipoog

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 14:13

Dat is waar. Lachen

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:03

Erg mooie foto's. romantisch en origineel! Ga zo door Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:26

Ik vind vooral de tweede erg leuk.
Lekker... druk ... vergeleken met de andere.
Mooie scherpstelling. Ja, leuk. (:
Niet heel origineel, maar dat zei je zelf al.

En You're part of me heeft geen a nodig hoor (:
[ Geloof dat iemand dat zei in dit topic ]

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:34

Eve_lien schreef:
En You're part of me heeft geen a nodig hoor (:
[ Geloof dat iemand dat zei in dit topic ]

Nee, dat was een leesfoutje van mezelf. Knipoog Ik dacht dat zij dat er zelf al had staan namelijk. Ging mij enkel en alleen om de spelfout in separate. Knipoog Het kan trouwens wel, die a ertussen.

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:00

Mooie foto's hoor Cynth!
Foto 1 vind ik het fijnst om naar te kijken, lekker simpel maar geeft toch een bepaald gevoel!
Foto 2 had ik persoonlijk iets meer naar links genomen en de scherpstelling is nou wel erg standaard. Maar dat is ook maar net wat je persoonlijk mooi vind. Jammer van de dop (?) linksboven.
Foto 3 is ook mooi alleen had hij ietsje meer naar onder moeten worden scherpgesteld.
Foto 4 had ik zelf liever ook weer iets meer naar links gezien, je kan nu net het onderste zinnetje niet goed lezen. En misschien ook ietsje meer naar boven er is nu stukje waar je alleen maar het papier ziet.
Foto 5 is ook mooi, alleen had ik de scherpstelling veranderd. Of het woordje "verdriet" scherp of de vulpen scherp. Ook stoort je tekeningetje rechtsonder me een beetje, omdat je hem maar half ziet.
Foto 6 is ook mooi, ondanks de spelfout, alleen is het onderste zinnetje minder scherp dan daarboven. Dat is wel jammer en stoort een beetje.
Foto 7 is een beetje standaard. Zie liever dat je iets gebukt was en dat je zeg maar op de bladeren keek vanaf voren. Kan het niet echt goed uitleggen, dan moet ik een voorbeeldfoto hebben.
Maar al met al zeker niet slecht hoor!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 20:09

Annettee schreef:
Erg mooie foto's. romantisch en origineel! Ga zo door Haha!

Thanks!

Eve_lien schreef:
Ik vind vooral de tweede erg leuk.
Lekker... druk ... vergeleken met de andere.
Mooie scherpstelling. Ja, leuk. (:
Niet heel origineel, maar dat zei je zelf al.

Bedankt! Ja

Kim4Bibi schreef:
Mooie foto's hoor Cynth!
Foto 1 vind ik het fijnst om naar te kijken, lekker simpel maar geeft toch een bepaald gevoel!
Foto 2 had ik persoonlijk iets meer naar links genomen en de scherpstelling is nou wel erg standaard. Maar dat is ook maar net wat je persoonlijk mooi vind. Jammer van de dop (?) linksboven.
Foto 3 is ook mooi alleen had hij ietsje meer naar onder moeten worden scherpgesteld.
Foto 4 had ik zelf liever ook weer iets meer naar links gezien, je kan nu net het onderste zinnetje niet goed lezen. En misschien ook ietsje meer naar boven er is nu stukje waar je alleen maar het papier ziet.
Foto 5 is ook mooi, alleen had ik de scherpstelling veranderd. Of het woordje "verdriet" scherp of de vulpen scherp. Ook stoort je tekeningetje rechtsonder me een beetje, omdat je hem maar half ziet.
Foto 6 is ook mooi, ondanks de spelfout, alleen is het onderste zinnetje minder scherp dan daarboven. Dat is wel jammer en stoort een beetje.
Foto 7 is een beetje standaard. Zie liever dat je iets gebukt was en dat je zeg maar op de bladeren keek vanaf voren. Kan het niet echt goed uitleggen, dan moet ik een voorbeeldfoto hebben.
Maar al met al zeker niet slecht hoor!

Ik snap wat je bedoelt me foto 7,
maar me boek wou maar niet open blijven liggen! Pling Rotboek! Huilen van het lachen
De rest ben ik ook met je eens, vooral dat scherpstellen iedere keer, maar dat wil me nog niet goed lukken.
Als ik van 'beneden' fotografeer op een stuk tekst, heeft de camera ook moeite met het scherpstellen van alles,
telkens maar een deel. Ik probeer telkens weer helemaal zelf in te stellen en te doen, maar dan gaat het me alsnog moeilijk af. Ja

Thanks voor je reactie! Lovers

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:59

super mooi alleen de laatste foto vind ik een beetje apart ten opzichte van de rest .

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 16:52

LoveleyHorse schreef:
super mooi alleen de laatste foto vind ik een beetje apart ten opzichte van de rest .

Klopt. Ja Thanks voor je reactie!

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:35

Leuk! Haha!
Foto 1 is mijn favoriet, mooie belichting en goede scherpstelling.
2 vind ik ook erg mooi. Alleen de laatste niet zo, die doet me niks eigenlijk