[FOTO] Kat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

[FOTO] Kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 17:45

Hee mensen!
Ik heb even alle foto's die ik van mijn kat heb verzameld. De mooisten heb ik eruit
gepikt en hier gezet. Opbouwende kritiek is welkom!
xx Marjolein
ps. Ik ben echt niet goed in foto's maken! Dus reken me er svp niet té hard op af!

1. Afbeelding
Eigen commentaar: Ik weet het, het is een afschuwelijke foto... Maar ik vind 'm zelf
zo leuk Tong uitsteken Jammer van het zeepflesje, dat stoort mij nogal. En de tuinstoel achter de kat
ook... Jammer Boos!

2. Afbeelding
Eigen commentaar: Jammer van de schaduw. En de kwaliteit is door het verkleinen echt enorm
achteruit gegaan.

3. Afbeelding
Eigen commentaar: Héel erg jammer van de leiding! Verder vind ik dit zelf een super
mooie foto Lachen

4. Afbeelding
Eigen commentaar: Grrrrr! Die boom... Boos!

5. Afbeelding
Eigen commentaar: Deze vind ik opzich wel mooi Lachen Al zal er vast heel wat op aan
te merken zijn Tong uitsteken

6. Afbeelding
Eigen commentaar: Vind'm heel lief. Alleen die *censuur* lieveheersbeestjes-steen...
Weeral slechte kwaliteit door verkleinen.

7. Afbeelding
Eigen commentaar: Hmm... weet niet wat ik hiervan moet vinden. Vind 't
wel mooi dat 't pootje er nét buitenvalt, heb 'm namelijk ook met de hele poot,
maar dat geeft [nog] minder diepte. Wel heel zonde van het oor...

8. Afbeelding
Eigen commentaar: Jammer van de schaduw + Onderkant

9. Afbeelding
Eigen commentaar: Aan de ene kant vind ik 'm oerlelijk, en aan de andere kant vind
ik 'm wel wat hebben... Hmmm

10. Afbeelding
Eigen commentaar: Jammer van de schaduw [links] en de slechte kwaliteit van het
verkleinen... Boos! Ook niet echt beste compositie Tong uitsteken

11. Afbeelding
Eigen commentaar: Jammer van 't zonnebloemstengeltje. Enja, bij de staart had iets
meer ruimte gemogen. Tja, nogweeral slechte kwaliteit.

Harvest_Moon

Re: [FOTO] Kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 18:17

1. Ik vind je compositie leuk, het is net alsof er een kadertje om de poes heenstaat! Verder is je achtergrond nogal druk, ik weet niet of het met jou camera kan maar misschien kun je volgende keer ook proberen scherp te stellen. Lachen
2. Ik vind dat de schaduw juist sfeer maakt! Jammer dat de foto vanuit zo'n hoog standpunt is genomen, misschien door je knieen gaan volgende keer?
3. Jammer van het stukje ijzer (leiding?) boven het hoofd van de poes, maar verder vind ik je compositie erg leuk!
4. Ik stoor me zozeer niet aan de boom, maar meer aan de ijzerdraad (?) waar de poes met zijn/haar hoofd op ligt. Verder zou ik er nog een stukje van de onderkant af knippen, dit maakt de foto minder rommelig.
5. Deze compositie is leuk! Net zoals bij de vorige foto steekt het blauw mooi af tegen het rood van de poes. Alleen misschien nog een stukje van de onderkant eraf?
6. Dit neigt een beetje naar ITP foto, maar misschien vooral omdat er niet echt scherpgesteld is op de poes (of een ander onderwerp). Dit maakt de foto weer rommelig Knipoog
7. Deze is leuk! Ik vind het ook niet zonde van het oor, niet iets waar je je direct aan ergert...
8. Ik zie wel een beetje schaduw, en daar stoor ik me niet aan hoor Knipoog
9. Deze is leuk! Ik ben zelf altijd een portret fan, en ik vind hem wel wat hebben hoor Knipoog De kat is alleen wel erg overheersend aanwezig in de foto...
10. De schaduw links stoor ik me niet heel erg aan, verder een normale foto. Je had hem origineel kunnen maken door zelf een apart standpunt aan te nemen.
11. Hier is het wel zo dat ik me erg stoor aan het zonnebloem stengeltje, kun je er misschien nog uitwerken? Verder zou ik er zelf een klein randje bij de staart afknippen, je plaats dan meteen de kat meer in een hoek... Ja

Ik vind de meeste van je composities (vooral 3 en 5) erg leuk, het is alleen jammer dat je niet heel erg scherp gestelt hebt, één van de redenen waardoor sommige foto's wat rommelig worden. Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 18:22

Nee, mijn camera kan [geloof ik] niet scherpstellen. 't Is gewoon een simpele olympus,
niks professioneels ofzo. Inderdaad, bij de 4e een stuk eraf, dat vond ik zelf ook al,
alleen ik hou graag overal hetzelfde formaat aan, vandaar Knipoog Verder bedankt voor je tips!
Zal er de volgende keer wat mee proberen Lachen

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:23

Foto 6 is al netjes Ja!

De rest zou ik plaatsen op Beestenboel itp! Let op dat je achtergronden niet te druk zijn

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 11:05

Okée Lachen Dankje
Wel grappig dat jullie zo verschillen over foto 6 Tong uitsteken

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:11

Nerootjeh schreef:
Foto 6 is al netjes Ja!

De rest zou ik plaatsen op Beestenboel itp! Let op dat je achtergronden niet te druk zijn

Precies mijn gedachten Ja . Leuke kat, maar ik vind de foto's ook niet echt bij crea bea horen.

Blijven oefenen zou ik zeggen, dan komt het goed Knipoog

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:14

Foto 3 vind ik echt de mooiste!
Verder geef je zelf al het commentaar dat ik er ook bij had Knipoog

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 17:18

Aranel schreef:
Precies mijn gedachten Ja . Leuke kat, maar ik vind de foto's ook niet echt bij crea bea horen.

Blijven oefenen zou ik zeggen, dan komt het goed Knipoog

Haha, okee dan Tong uitsteken

_Shaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:01

nou ik vind het wel mooie fotos! zelf geef je al wat commetaar en daar ben ik het wel mee eens! toch vind ik sommige leuk! Lachen
(wow op de laatste foto lijkt je kat wel heel erg op één van die van mij! Knipoog )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 17:24

_Shaan_ schreef:
nou ik vind het wel mooie fotos! zelf geef je al wat commetaar en daar ben ik het wel mee eens! toch vind ik sommige leuk! Lachen
(wow op de laatste foto lijkt je kat wel heel erg op één van die van mij! Knipoog )

Haha, lol Tong uitsteken
Dankjewel! Lachen