gemaakt met een flut camera en door uploaden nog onscherper geworden,
eerste keer dat ik hier post..dus wees lief
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zeker foto's / closeups van gezichten en ogen die verdriet moeten uitstralen, en dat is dan ook een beetje het probleem: wil zo'n foto aanspreken, moet je wel met iets heeeel bijzonders aankomen om tussen al die andere miljoenen verdrietige oogfoto's uit te springen. Dat doet de jouwe helaas niet, mede door de kwaliteit, maar ook verder. Probeer eens nieuwe hoeken uit, aparte composities en nog liever.. een spannender onderwerp of het onderwerp anders dan normaal fotograferen. Dan zijn de reacties op UK doorgaans een stuk leuker en diepgaander dan 'niet UKwaardig'
Citaat:5) Wanneer je foto's wilt plaatsen bedenk je dan goed of je foto's wel van voldoende kwaliteit zijn. Foto's met hele duidelijke pixel vorming, een veel te kleine resolutie, niet bedoelde onscherpte, verkeerd uitgevallen overbelichting/onderbelichting en andere zaken die er voor zorgen dat een foto onduidelijk en niet te beoordelen wordt zijn niet [UK]/[CB] waardig. Wil je foto's plaatsen welke gemaakt zijn met een telefoon, houdt dan voorgaande punten in de gaten. Probeer hier elkaar ook op te wijzen, wanneer je dit voorbij ziet komen. Echter kunnen wij deze topics niet sluiten, maar een opmerking als gebruikers onder elkaar voor de toekomst kan prima!
Anoniem schreef:ik denk niet dat we hier erg veel tips op kunnen geven aangezien er bijna geen duidelijk beeld is en er eenorm veel ruis
Sorry, ik was er vanuit gegaan dat dat op compositie doelde, omdat het onderwerp (sadness?) naar mijn idee wel centraal staat in de foto. 
Fairytail schreef:Als het oog er bijvoorbeeld helemaal op had gestaan en in de lens keek dan was het al veel boeiender om naar te kijken
Tinky12 schreef:Heeft de TS wat aan deze info....ik hoor haar niet.Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze met al deze meningen kan![]()
Geloof wel dat de meeste het eens zijn over dat het oog er helemaal op moet,kijkrichting vind ik niet verkeerd zo...maakt het toch weer wat spannend
die mij irriteert en het is dus ook heel moeilijk om dat krote ding er niet bij op te krijgen Sandra_Horse schreef:gaat moelijk.. een vrienin heeft deze foto met mijn camera gemaakt,
en ik ben het dus zel op de foto..
ik heb nogal een vreselijk grote neusdie mij irriteert en het is dus ook heel moeilijk om dat krote ding er niet bij op te krijgen
Sandra_Horse schreef:Tinky12 schreef:Heeft de TS wat aan deze info....ik hoor haar niet.Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze met al deze meningen kan![]()
Geloof wel dat de meeste het eens zijn over dat het oog er helemaal op moet,kijkrichting vind ik niet verkeerd zo...maakt het toch weer wat spannend
gaat moelijk.. een vrienin heeft deze foto met mijn camera gemaakt,
en ik ben het dus zel op de foto..
ik heb nogal een vreselijk grote neusdie mij irriteert en het is dus ook heel moeilijk om dat krote ding er niet bij op te krijgen