wauw mooi zeg!!!! de schaduwen zijn er mooi in verwerkt ik vind alleen dat de oren in vergelijking met elkaar er een beetje apart uit zien heb je ook de orginele foto?
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Qua inkleuring heb je hem heel erg netjes gedaan alleen de verhoudingen kloppen net niet helemaal. Voor zo'n grote neus is het hoofd te kort en het oog lijkt daardoor ook aan de grote kant.
Niet met rasters werken is niks mis mee, kan een hulpmiddel zijn maar het meeste leer je van schetsen en kijken. Probeer een volgende keer wat meer tijd te besteden aan het kloppend maken van je schets om dan pas aan de invulling te beginnen. Goed kijken is de basis zeg ik altijd Qua schaduwwerking en verwerken van details ben je echt al heel goed op weg vind ik
Idd is de inkleuring al vrij goed gedaan, al vind ik de bles nog wat leeg. Ik denk net als Lon dat je werk echt al stukken beter zou zijn als je wat meer aandacht zou besteden aan je schets. Voor mij is de schetsperiode altijd het langst van het hele proces. Ik denk dat je voor de rest prima op weg bent. Er zijn volgens mij niet zoveel mensen die met rasters werken en toch de verhoudingen prima neer weten te zetten: dat is echt een kwestie van heel veel oefenen en anatomische kennis. Succes.
Ik ga mee met JoSav, de verhoudingen zijn nog niet helemaal in orde Verder is de bles ook nog wat leeg, daar kunnen ook nog wat schaduwen in. Voor de rest ziet het er goed uit Het schetsen duurt inderdaad erg lang altijd, met rasters werken doe ik zelf nooit en ik ben constant bezig met de verhoudingen aanpassen tijdens het schetsen