1

2

3

4

5

6
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

HouVanUtopia schreef:Deze foto's zijn allemaal met en Cambo geschoten.mag ik vragen welke camera ?
Ikvind het mooie fotos!!! Mooie posities DIe vulpen komt erg gaaf over
knolle_krack schreef:Kun je ook zeggen wat je er mooi aan vindt?Ik vind het ook prachtige fotos !!!!

Aims schreef:Die foto's met witte achtergrond zijn eigenlijk heel simpel gemaakt. Gewoon op straat met een laken voor de muur met voorbijgangers.hele mooie fotos! Vooral die van de mensen.. Eigenlijk heel simpel maar het heeft wat! 2,4,5,6 vind ik dus de mooiste! Maar die andere twee zijn ook erg goed gelukt! Vind op de eerste foto de belichting erg mooi.. De bloem komt er erg mooi uit!
jolentinus schreef:Ik vind het vaak ook mooi om dingen zo simpel mogelijk te houden alleen is het wel eens lastig om er niet van alles bij te halen.jeetje.. erg cool zeg.
innd vrij simpel maar erg mooi (voor mij niet simpel. zou me nooit lukken haha.. maar simpel op een andere manier:P)

Aims schreef:hele mooie fotos! Vooral die van de mensen.. Eigenlijk heel simpel maar het heeft wat! 2,4,5,6 vind ik dus de mooiste! Maar die andere twee zijn ook erg goed gelukt! Vind op de eerste foto de belichting erg mooi.. De bloem komt er erg mooi uit!
Citaat:Die foto's met witte achtergrond zijn eigenlijk heel simpel gemaakt. Gewoon op straat met een laken voor de muur met voorbijgangers.

Het lijkt mij ontzettend gaaf om ook eens met een technische camera te gaan schieten. WildChild schreef:Super gaaf beeld. Ik kan maar weinig commentaar leveren, foto 1 en 6 zijn absoluut favoriet. Foto 6; doemijdiemaar ^^

WildWings schreef:Bedankt voor je uitgebreide commentaar.Foto 1 vind ik prachtig, hele fijne belichting.
Foto 2 ook erg stoer, gaaf idee. Het enige wat me opvalt is dat haar sigaret erg fel is vergeleken met de rest van het plaatje, maar het stoort ook weer niet echt. Echt een heerlijk ouderwets aandoenend plaatje
3 vind ik ook fijn en wat ouderwets aandoenend, door de vulpen icm met het korrel en z/w. Fijne scherptediepte ook.
De laatste 3 foto's had ik de eerste keer dat ik het topic bekeek nog m'n vraagtekens bij, maar toen stond je uitleg er nog niet bij. Met dat erbij vind ik het idee wel heel gaaf
Guernica schreef:Welke opleiding doe je?Grappig, vandaag op school ook gewerkt met een TC.
Erg leuk, ben er alleen te ongeduldig voor, haha.
Alleen 2 spreekt me echt aan, de rest vind ik niet echt geweldig.
Te standaard, al te vaak dit soort gezien, technisch zijn te goed, maar ze missen gewoon "het".
Maar de 2de is heel erg tof. Heeel erg gaaf. Gaat een hele hoop kracht en vrouwelijkheid vanuit.![]()
Ben benieuwd naar de foto's op afdruk in groot formaat.
Netjes gedaan hoor! Vind het zo moeilijk om scherp te stellen met die krengen, maar daar heb jij zo te zien weinig moeite mee.
pipanda schreef:Het is idd jammer dat de hand niet iets meer loskomt al moet ik zeggen dat op print het onderscheid er wel is op m'n laptop loopt het wel helemaal dicht.Hele mooie foto's
De 2e spreekt mij het meest aan.
Ik zou het wel mooier als de hand met de sigaret iets meer zou afsteken tegen de achtergrond. Nu valt de handschoen bijna weg tegen de achtergrond.
Bij de 6e wil ik nog even aantekenen dat de trui scherper oogt dan de ogen. misschien de ogen iets meer verscherpen en de trui wat minder verscherpen.
) en verder ook niet verscherpt. Vind het eigenlijk zonde om teveel met Photoshop aan een analoge foto te gaan sleutelen maar je hebt gelijk dat de trui voor het mooi iets te scherp is.

Maar wel echt héél erg leerzaam.