.Hoewel hij vaker met de naam Draak wordt aangesproken
.Het viel me nog niet mee om hem op het papier te krijgen zoals hij is. Het is gewoon echt een draakje
! Zo lief, warm en speels als hij is, kan hij ook enorm nerveus, druk en jaloers zijn. Soms lijkt het wel alsof hij ADHD heeft, stuiterend door de wei en als ie bezig is met 1 ding, zo ligt zijn aandacht weer heel ergens anders
.Ik kan uren over hem vertellen maar laat ik het maar gewoon kort houden en de tekening plaatsen
.Don is gemaakt op A3formaat en met pastelkrijtjes.
Een goede foto lijkt even hopeloos; het is hier ontzettend donker binnen en zo vallen de foto's ook allemaal erg donker uit...
Op zijn gezicht dat in de schaduw ligt, zit een hoop detail aan structuur van zn snoetje maar ik vrees dat het niet zo te zien is?
De foto oplichten wil even niet, bles is al deels overbelicht en wordt dan pijnlijk aan je ogen
.Het gelige in de manen ed is met goud gedaan, de achtergrond heeft ook deels parelmoerblauw erin, het valt wat weg op de foto, in het echt glinstert t en licht t allemaal wat op
.Meneer de draak:

Tips; altijd welkom!

!! Die kleuren, dat goud, práchtig!!! Wat een heerlijke wilde uitstraling en levendigheid heb je in deze tekening gestopt.
!