[FOTO] Bubbles again

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_90

[FOTO] Bubbles again

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 20:22

Na de tips die ik heb gekregen in het topic van mijn vorige foto, ben ik opnieuw aan de slag gegaan met schuim/bubbels.
Ik heb wat gespeeld met licht, lampen en flits. Deze foto vind ik zelf het leukst geworden, al heb ik nog moeite met goed scherpstellen omdat ik deze camera nog niet zo lang heb. Vrijwel niet bewerkt, wel iets contrast toegevoegd.

Graag hoor ik weer wat jullie ervan vinden! Lachen

Afbeelding

MelanieB

Re: [FOTO] Bubbles again

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:59

Ik vind m echt leuk, heel apart!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 21:45

Stukken beter dan de eerste! Dat blauw vind ik erg mooi met iets meer contrast springt het schuim er helemaal uit. Ik vind het wel jammer dat hij donker weg trekt in de hoeken en net niet helemaal scherp is maar ik hou van scherp Nagelbijten / Gniffelen

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 22:16

Fairytail schreef:
Stukken beter dan de eerste! Dat blauw vind ik erg mooi met iets meer contrast springt het schuim er helemaal uit. Ik vind het wel jammer dat hij donker weg trekt in de hoeken en net niet helemaal scherp is maar ik hou van scherp Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben het helemaal met je eens hoor Ja Ik vind het zelf ook fijner om te kijken naar een foto die op de goede plekken scherp is.
Maargoed, ik heb deze camera nog maar een aantal weken en ben dus volop aan het oefenen Lachen Ben erg blij dat je 'm beter vind dan de eerste!

Bedankt voor de reacties Knipoog