Mooie foto's lot, niet verkeerd voor de eerste keer. Is dit ook je eerste keer met een spiegelreflex?
Beste manier van leren is gewoon er lekker mee spelen, knopjes en standen uit proberen. Natuurlijk niet mollen
Je zei over msn al dat je de eerste foto met schemer hebt genomen. Dit kon ik al raden. Daarom is hij waarschijnlijk ook niet goed scherp. Probeer iets eerder wanneer de zon precies goed hangt de foto te maken. Lukt het niet met de automatische stand om scherp te stellen kan je het altijd nog handmatig proberen.
Neem dan wel meerdere foto's met elke keer een beetje bijstellen, dan kies je er later de gene uit waarbij je het beste het scherp gesteld.
De tweede is leuk, mooi met die waterrand erlangs. Wat ik wel jammer vind is de licht rand bij haar kruis Sorry, kan het niet anders zeggen
Dit verstoord haar silhouette, het andere probleem is weer, om dat niet te hebben moet ze een stukje door haar knieën heen en dat is ook weer niet mooi.
Ik ben er geen voorstander van, maar anders kan je het proberen weg te werken. Wat jammer van de lantaren palen en daken maar daar ontkom je bijna niet aan in Nederland.
Verder leuke foto's lotte. Blijf gewoon oefenen, voor je eerste dag zeker niet verkeerd