En in kleur:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bedankt voor je reactie! 
Merci!
Ik zal eens prutsen met het origineel om te kijken, zelf vond ik dit mooi omdat het echt een beetje verdrietige ik-verstop-me / ik-wil-me-niet-laten-zien effect geeft zegmaar, en ik vind de vorm aan de bovenkant iets moois hebben zo. 

?); de oorspronkelijke achtergrond was ook al vrij donker, dus erg onnatuurlijk oogt het ook weer niet vind ik. Hoewel je wel ziet at het inderdaad te zwart is voor 'gewoon' waarschijnlijk.
Bedankt!
Prachtig. Ik vind het mooi dat het zo scherp afsteekt tegen de zwarte achtergrond en toch nog zo zacht overkomt.

Softjes met veel wit en lichte schaduwen.
Die onderste hoek valt me inderdaad op door het grote kleurverschil, ik ga eens kijken of ik dat nog wat kan nuanceren, merci! WildWings schreef:Bedankt iedereen, voor jullie leuke reacties
WC, de zwartwitomzetting is zo bedoeld als hij is gewordenSoftjes met veel wit en lichte schaduwen.
![]()
De achtergrond was van nature al erg donker (flamingo stond tegen donkere muur met wat planten aan als achtergrond), ik heb gewoon dmv burnen/doordrukken in photoshop de hele achtergrond zwart gemaakt. Thanks!
Guernica: BedanktDie onderste hoek valt me inderdaad op door het grote kleurverschil, ik ga eens kijken of ik dat nog wat kan nuanceren, merci!
Maar ik blijf toch de kleurenversie sterker vinden. Inderdaad, het grote kleurverschil viel mij ook op. Niet uitermate storend, maar wel uit de toon vallend zegmaar. Ik ben benieuwd of er nog een versie komt zonder dat verschil