[FOTO] Bubbles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_90

[FOTO] Bubbles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 17:10

Ben vandaag wat aan het oefenen geweest met water, bubbels en schuim. Deze vind ik het best geworden, wat vinden jullie ervan? Lachen
Ik heb deze camera nog maar een paar weken; tips zijn zeer welkom!

Afbeelding

Ik heb ook nog een bewerkte versie, die minder verzadigd is als de originele. Lachen
http://i240.photobucket.com/albums/ff10 ... /Img1a.jpg

arinda

Re: [FOTO] Bubbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:17

Vind de bewerkte versie flitsender maar nog wel gewoontjes (weet niet hoe ik het anders moet zeggen Knipoog) Schuim is altijd leuk! Hier kun je veel meer mee, probeer eens close-ups ermee Knipoog Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:22

Moest even kijken wat het was hoor, haha. Haha! Vind dat je het zeker leuk geprobeert hebt, maar als ik aan schuim/bubbels denk, dan denk ik aan frisse, speelse vlokjes, probeer dáar eens wat mee te doen. Haha! Dwarrelende vlokjes schuim ofzo, zet er een goede lamp op zodat het niet zo donker wordt, ga eens wat meer experimenteren! Haha! * krijgt gelijk een leuk idee Tong uitsteken * Bij deze foto vind ik de scherpte nogal moeilijk te vinden en de donkere kleuren passen niet bij de sfeer waar ik het over had. Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:02

Afbeelding

Ik ben even zo vrij geweest hem even iets op te leuken. Vond jouw versie's een beetje donker/sip/somber. Mag wel iets meer pit in met zo'n onderwerp. Compositie is daarintegen wel erg leuk! Haha!

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 22:29

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Haha!

Arinda, bedankt voor de tip. Ga zeker verder met oefenen Ja
Paoline, daar kan ik zeker iets mee! Heb al wat ideeën gekregen waar ik zeker mee ga oefenen. Bedankt voor je tips! Knipoog
Faelivrin, leuke bewerking! Zo zijn de bubbels inderdaad een stuk leuker, al vind ik de foto nog wel wat donker. Maargoed, dat ligt aan de foto en niet aan de bewerking Knipoog Bedankt!