Kritiek is meer dan welkom, ben wel wat gewend en kan ook wel wat hebben.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Blijf je posten op UK? Ben wel benieuwd naar meer fotowerk van je.

. ERG sterk, de kracht en de natuurlijkheid zijn op een heel toffe manier vastgelegd, zeker niet op een cliché manier.
Daarbij valt het oog erg donker weg en zit de snoet van het paard achter de kont van de ander 'verstopt', daardoor spreekt hij gewoon al veel minder. De andere foto's spreken o.a. door de uitstraling en de blikken van de paarden, de tanden, de monden: dat mist deze laatste denk ik.
Erg tof Katja. Ik vind de eerste ook meteen het sterkste beeld.. prettige beweging in het beeld qua lijnen. De tweede vind ik ook mooi door de beet en de compositie, had misschien nog iets meer zwart willen zien. Dat écht fijne beeld mis ik een beetje bij de laatste twee.
Ben wel benieuwd naar meer foto's van je idd!
Mooi bewerkt, waardoor ze allemaal bij elkaar lijken te passen.
WildWings schreef:De centrale plaatsting van foto 3 is heel bewust gekozen. Wilde de diagonale lijnen van de hoofden er zoveel mogelijk inhouden en ook een iets ander beeld hebben om niet teveel herhaling in de serie te krijgen.Foto 1 en 2 vind ik het meest gaaf qua moment, beweging en ook mooie z/w omzetting.
Foto 3 en 4 vind ik allebei weer wat minder dan. Foto 3 vind ik qua moment fijn en beweging ook, alleen ik vind hem wat centraal qua compositie. Bewust gedaan? Ik vind de blik van het rechterpaard ook wel heel sterk; sprekend.
Foto 4 vind ik er ook wat buitenvallen. Ten eerste heb je op de eerste drie foto's steeds twee paardenhoofden/halsen, en nu alleen ineens 1 hoofd en 1 achterste zegmaarDaarbij valt het oog erg donker weg en zit de snoet van het paard achter de kont van de ander 'verstopt', daardoor spreekt hij gewoon al veel minder. De andere foto's spreken o.a. door de uitstraling en de blikken van de paarden, de tanden, de monden: dat mist deze laatste denk ik.
Ik vind het een mooie serie, katja!
sunny_90 schreef:Er is eigenlijk niet zo heel erg veel aan gedaan. Beetje contrast toegevoegd en omgezet naar zw/wit en dat was het wel.Mooi bewerkt, waardoor ze allemaal bij elkaar lijken te passen.
Jettie schreef:"Ze zijn een beetje bewogen".
Haha nee, grapje.Erg tof Katja. Ik vind de eerste ook meteen het sterkste beeld.. prettige beweging in het beeld qua lijnen. De tweede vind ik ook mooi door de beet en de compositie, had misschien nog iets meer zwart willen zien. Dat écht fijne beeld mis ik een beetje bij de laatste twee.
Ben wel benieuwd naar meer foto's van je idd!
. Ontopic: Supersupersupersterke serie. Echtwaar, heel erg gaaf. Het laat precies genoeg zien, waardoor je erg sterke beelden hebt weten te creeeren. Ik zou dit toch zeker wel in mijn huis willen hebben, heel mooi.