Ik vind hem zelf best wel mooi gelukt
Tips enzo mogen altijd via PB gegeven worden enzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wist niet dat dat niet mocht
En onthoud het maar goed want fotograven zijn hier echt niet blij mee. 
smeetjoew schreef:Je mag nooit een foto gebruiken zonder voorafgaande, (schriftelijke) toestemming van de fotograaf. Waarom zou het bij Slawik dan wel mogen? Omdat iedereen dat doet? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zoals je al hebt kunnen merken is zij van copyrightloos naar haar hele naam dwars door de foto gegaan; hoe zou dat toch komen? Tevens gaan er geruchten dat zij enkele mensen heeft gemaild en ze heeft gewezen op een strafbaar feit.
En tja, niet iedereen is zich hiervan bewust, gewoon omdat het niet altijd duidelijk op de site zelf vermeld staat; als je niet thuis bent in de 'fotografen-wereld'.
Maargoed, eventjes over de bewerking. Opzich netjes gedaan, jammer dat 'ie zo klein is. Het roze vind ik wel goed passen bij het hoofdstel wat het dier draagt. Kortom; netjes, maar wat simpel.
Nog even iets; Fotograferen/Fotografen/etc, schrijf je toch echt met een F, niet met een V! Best wel een lelijke fout als je Nederlandse bent.
. Dit kregen wij in groep 8 namelijk. Soms begin je er zelf gewoon aan te twijfelen!smeetjoew schreef:Je mag nooit een foto gebruiken zonder voorafgaande, (schriftelijke) toestemming van de fotograaf. Waarom zou het bij Slawik dan wel mogen? Omdat iedereen dat doet? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zoals je al hebt kunnen merken is zij van copyrightloos naar haar hele naam dwars door de foto gegaan; hoe zou dat toch komen? Tevens gaan er geruchten dat zij enkele mensen heeft gemaild en ze heeft gewezen op een strafbaar feit.
En tja, niet iedereen is zich hiervan bewust, gewoon omdat het niet altijd duidelijk op de site zelf vermeld staat; als je niet thuis bent in de 'fotografen-wereld'.
Maargoed, eventjes over de bewerking. Opzich netjes gedaan, jammer dat 'ie zo klein is. Het roze vind ik wel goed passen bij het hoofdstel wat het dier draagt. Kortom; netjes, maar wat simpel.
Nog even iets; Fotograferen/Fotografen/etc, schrijf je toch echt met een F, niet met een V! Best wel een lelijke fout als je Nederlandse bent.
haffilover schreef:smeetjoew schreef:Je mag nooit een foto gebruiken zonder voorafgaande, (schriftelijke) toestemming van de fotograaf. Waarom zou het bij Slawik dan wel mogen? Omdat iedereen dat doet? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zoals je al hebt kunnen merken is zij van copyrightloos naar haar hele naam dwars door de foto gegaan; hoe zou dat toch komen? Tevens gaan er geruchten dat zij enkele mensen heeft gemaild en ze heeft gewezen op een strafbaar feit.
Helemaal mee eens! Ik ben 14 en die fout van fotografen viel me eigenlijk al meteen op. Dit kregen wij in groep 8 namelijk. Soms begin je er zelf gewoon aan te twijfelen!
Edit: Even iets verbeteren
Vandaar. x__Ellis schreef:smeetjoew schreef:Je mag nooit een foto gebruiken zonder voorafgaande, (schriftelijke) toestemming van de fotograaf. Waarom zou het bij Slawik dan wel mogen? Omdat iedereen dat doet? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zoals je al hebt kunnen merken is zij van copyrightloos naar haar hele naam dwars door de foto gegaan; hoe zou dat toch komen? Tevens gaan er geruchten dat zij enkele mensen heeft gemaild en ze heeft gewezen op een strafbaar feit.
Kben niet nederlands, maar fries![]()
Kheb toch al sorry gezegt, dit is me eerste topic over bewerken, en ik wist helemaal niet dat je niet mocht kopiëren.

smeetjoew schreef:Nog even iets; Fotograferen/Fotografen/etc, schrijf je toch echt met een F, niet met een V! Best wel een lelijke fout als je Nederlandse bent.
Maar om er nou helemaal een opmerking over te maken..