[FOTO] In the kitchen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_90

[FOTO] In the kitchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 14:12

arinda

Re: [FOTO] In the kitchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 14:18

Foto 1 vind ik onduidelijk omdat door het licht op het plastic van de zak dus probeer hierbij beter op je licht te letten, Foto 2 is alleen het randje van het schoteltje scherp dus de vraag of dit ook echt de bedoeling was of dat je voor het labeltje of het zakje zelf ging? Foto 3 vind ik erg mooi vanwege het licht Ja Niet onaardig voor 2 weken maar ik weet zeker dat je nog beter kunt! Succes ermee Knipoog

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 15:20

arinda schreef:
Foto 1 vind ik onduidelijk omdat door het licht op het plastic van de zak dus probeer hierbij beter op je licht te letten, Foto 2 is alleen het randje van het schoteltje scherp dus de vraag of dit ook echt de bedoeling was of dat je voor het labeltje of het zakje zelf ging? Foto 3 vind ik erg mooi vanwege het licht Ja Niet onaardig voor 2 weken maar ik weet zeker dat je nog beter kunt! Succes ermee Knipoog

Bedankt voor je positieve adviezen, daar heb ik zeker iets aan! Ja
En inderdaad, heb de camera nog maar 2 weken en moet alles nog ontdekken en zien hoe het werkt.
Nogmaals bedankt!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:17

Ik vind het geslaagde plaatjes, alleen foto 2 is niet scherp. Althans, voor een groot deel niet. Waar stelde je op scherp? Ik neem ook aan op het label? Daar zou ik dus nog op oefenen.

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 16:23

Charles schreef:
Ik vind het geslaagde plaatjes, alleen foto 2 is niet scherp. Althans, voor een groot deel niet. Waar stelde je op scherp? Ik neem ook aan op het label? Daar zou ik dus nog op oefenen.

Inderdaad, op het label. Moet zeker nog veel oefenen, de camera leren kennen, etc. Lachen
Bedankt voor je reactie! Knipoog

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:24

Graag gedaan, je bent al goed onderweg, want je ziet wat je fout is Knipoog Succes ermee!