[FB] I always will be looking for you...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

[FB] I always will be looking for you...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 22:37

... Tja. Een betere titel wist ik niet om deze bewerking te omschrijven.

Opzich ben ik al best wel tevreden met de bewerking, maar het mist nét dat beetje wat 'm af maakt. Ik heb alleen geen idee wat. Ik denk een beetje het extreme... Maar daarom hoopte ik of jullie me konden helpen. Hij is dan ook nog niet af!
Tips voor water zijn ook welkom, want dat is echt de mist in gegaan. Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Foto is eigen foto.
En tja, die vleugels; een beetje afgezaagd, maar anders vond ik het wat missen. Tips zijn onwijs welkom!

Lolleke

Re: [FB] I always will be looking for you...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 22:42

meer spelen met het contrast lijkt me wat al goed zal werken, de vleugels lijken nu trouwens alsof ze scheef zitten.

De foto is heel erg mooi. Dat zeker, en wat het eerste bij me opkwam als suggestie en dan de foto samen met de naam is het water juist helder maken, en zonnig.

I'll allways be waiting for you, zo van er is een betere plek aan de andere zijde terwijl het hier nu donker is en regent.

en het paard wat lichter maken, er zijn nu veel donkere vlekken en hele felle witte vlekken.

verder al een heel mooi begin Ja

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:23

Een heel goed/mooi begin Lachen

Ik zal wat meer naar de 'realistische punten' kijken. De manen van het paard hangen naar beneden alsof het windstil is, terwijl de regen juist met de wind mee gaat. Ik vind het dan mooier passen als de manen met de regen, dus met de wind mee gaan.

Misschien is het ook een goed idee op een licht-punt te bedenken, één lichtbron. Bv een maan. Dan maak je de schaduwen naar het licht van die maan. Dan zit er net wat meer die ene sfeer in je tekening Lachen

Oja, misschien de golfjes van het water wat onregelmatiger/woester?
En verder ga ik mee met Lotteke.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 10:29

Dankjullie wel!
Ik zal met alle punten 'ns gaan prutsen. Kijken waar er uitkomt. Bedankt! Enig probleem is, dat ik niet zo goed weet hoe ik het water woester moet maken; de bovenkant krijgt dan wel meer golven, maar in het water zelf zie je niet heel veel verschil.. Mja, ik ga het proberen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:55

Misschien eens kijken naar een foto van een woeste zee, probeer dan te kijken naar de kleuren Lachen Misschien dat dat helpt met het water.

Vooral veel geduld hebben Haha!

Irajj_Mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 09:02

waar komt de vleugelbrush vandaan??

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:36

Gaaf gedaan hoor! Ja
Ik ga mee met het commentaar over de manen, die lijken te lang en hangen stil nu. Persoonlijk zou ik die lange manen, denk ik, weg laten Lachen
Erg mooi verder, vind hem heel leuk geworden!