[FB] Zo Vader, Zo Dochter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Acda

[FB] Zo Vader, Zo Dochter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 20:08

Heej allemaal,

Ik had deze topic eerst bij ITP gezet maar daaar werd hij gelocked. Ik mocht hem wel hier bij zetten dus dan doe ik dat maar Tong uitsteken

Het rechterpaard is mijn Verzorgpaard Bingh Bingh. Op de linker foto zie je Lingh dat is de vader van Blingh Blingh. Nouja hier heb je de foto's en lijken ze niet veel op elkaar.. Ik vind het een typisch voorbeeld van Zo vader, Zo dochter haha Haha! Dus vandaar Knipoog

Groetjes,
Suzan

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 19-01-08 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd

detour

Re: Zo Vader, Zo Dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:13

Hey dat is leuk! Haha!

Mijn exmerrie kreeg dit jaar haar eerste veulen ze is donkerbruin, 1.58m, een Volbloed met weinig hals en een flinke kont. Knipoog

Papa is een stoere schimmelhengst van zeker 1.70m, 5 jaar oud, stoer uiterlijk, halfbloed en KWPN, Rovenxx en VM Mr Blue.

Mama gesloten en soms zeer explosief en een kruidje roer me niet..Papa koel, wat flegmatiek, enorm veel manen en staart, flinke voorlok, maffe bles..Droogkloot.

Kindlief is kopie van papa! Zelfs de fokker vind haar nu al een evenbeeld!

Ze is een droogkloot met een stoer uiterlijk, enorm groot, precies dezelfde bles, vorm van hoofd en bouw. Alleen de stoere achterhand heeft ze van mama.

Dit bewijst dat het niet altijd 60% is wat van mama komt..

smeetjoew

Re: Zo Vader, Zo Dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:31

Het idee is erg leuk. Alleen de uitwerking vind ik niet mooi. Jammer dat je 'm bij mijnalbum hebt geupload; dit doet erg veel afbreuk aan je bewerking. Erg slechte kwaliteit.

De foto's vind ik super leuk, alleen jammer dat de hoofdfoto's niet zo netjes zijn uitgeknipt(ook jammer dat de rechterhoofdfoto die is uitgeknipt van mindere kwaliteit is..). Ook had ik niet voor een zwarte achtergrond gekozen, maar meer een rustige, wazige achtergrond. Iig geen zwart, het overheerst teveel.
Een ander lettertype had de bewerking ook beter gedaan, hoewel deze niet geheel verkeerd is.

Ik denk dat de kwaliteit de factor is dat het meest stoort.
Kortom; super idee, uitwerking kan wel beter. Lachen Met welk programma heb je gewerkt?

Fnanne

Re: [FB] Zo Vader, Zo Dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:32

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:51

Wat is een TAG?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:35

detour schreef:
Wat is een TAG?

een tag is bij jou [FB] Knipoog dat staat voor foto bewerking

maar ik vind de vader mooi Knipoog maar de dochter is een beetje vaag van kleur.
en verder vind ik het plaatje iets te zwart Knipoog