[TEK] mijn nieuwste paardenhoofd-tekening. tips??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

[TEK] mijn nieuwste paardenhoofd-tekening. tips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 16:11

hallo allemaal! ik ben na alle tips van mijn vorige topic weer eens aan de slag gegaan met een nieuwe tekening. hij is nog niet helemaal af, maar als het wel af is zal ik het plaatsen in ditzelfde topic. ook ga ik misschien de volgende tekeningen die ik ga maken hierin zetten.. ik hoop dat jullie tips hebben Haha! , want ik heb nog een hoop dingen te verbeteren. en hebben jullie enig idee hoe ik de bles moet doen?? of moet ik het zo laten?? alvast bedankt!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en hier 2 tekeningen die ik hiervoor gemaakt heb. (die hoeven niet beoordeeld te worden maar dan kunnen jullie even zien wat ik hiervoor heb gemaakt) Afbeelding is nu wel af maar ik heb geen foto van de af-versie Clown Afbeelding

brand maar los! Pling

Anoniem

Re: mijn nieuwste paardenhoofd-tekening. tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:24

Je bent je tag vergeten.
En even over de tekening, de manen lijken nog al 'nep'.
Verder heb ik het idee dat het voorhoofd iets te breed is, en dat het oog wat lang oogt.
De bles kan je het beste heel licht inkleuren.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 20:21

ja ik zie het.. ik kan alleen niet edit-ten... bedankt voor de tips! en weet je misschien een manier hoe ik de manen de volgende keer beter kan tekenen?? heb je bijv. een voorbeeldtekening ofzo? en ik ga binnenkort pastelpotloden kopen, maar ik heb ook veel tekeningen gezien wat met derwents gemaakt waren. wat is het verschil? wat is jullie voorkeur? en wat denken jullie dat het beste bij mijn 'stijl'past? nogmaals bedankt voor de tips!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:26

Ik kijk er als 'leek' naar en ik vind hem mooi!

Fnanne

Re: [TEK] mijn nieuwste paardenhoofd-tekening. tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:50

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 07:25

Je kleurt heel mooi!
Je mag alleen wel werken aan de verhoudingen.
Die kloppen namelijk niet helemaal.
De oren zijn vaak iets te groot. En misschien iets meer aandacht geven aan het oog, die ziet er nu wat dofjes uit en geloof dat hij ook niet helemaal juist staat.
En bij de laatste had het achterste oortje iets omhoog gemogen. Nou ziet het er een beetje raar uit.
Maar je bent echt goed vooruit gegaan! OK dan!
Keep up the good work! Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 10:49

dankje voor de tips ! ik merk indd dat elke keer dat ik een nieuwe tekening maak, de vorige ineens heel lelijk vind.. haha bijv. die 2de: die oren!! Clown haha.. maar ik moet dus denk ik maar gewoon heel veel tekeningen maken.. als ik er de tijd voor vind Knipoog

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 22:18

ik heb vanmiddag pastelpotloden gekocht en ben op dit moment met me eerste pasteltekening bezig. ik zal morgen even foto's plaatsen, want hij is bijna af. nog meer tips over deze tekening?