[TEK] Donate

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

peaches

[TEK] Donate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 20:33

met pastelkrijt op groot formaat papier

Afbeelding

RianneH

Re: [TEK] Donate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:36

Wauw Afgod
Heel erg mooi, echt prachtig.

Hoe lang ben je ermee bezig geweest?

Vind alleen zijn achterhoef wat raar uitkomen, maar daar heb ik ook naar moeten zoeken hoor. Heel erg mooi verder!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 20:39

ik zit nou zelf heel scheef tegen die achterbenen/voeten aan te kijken...op de foto is het ok niet echt goed zichtbaar hoe het zit..misschien dat ik daar toch nog iets aan ga doen..mm

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:33

Prachtig gedaan! Heel knap zo´n lastige houding. Super! OK dan!
Het enige wat ik kan opmerken, is dat zn staart nogal stekelig is. Het komt niet over als een bos haren, zegmaar. Het is te hoekig en blijft te lang dik. Het bestaat uit dikke plukken op jouw tekening. Dat vind ik een beetje storen.
Met de hoef ga ik ook mee, hoewel ik het niet echt vind storen. Het is dat het gezegd werd, anders was het me niet opgevallen.

Verder is het hele lichaam lekker rond en glanzend. Ben echt weg van alle kleuren die je erin gebruikt hebt. Super! Lovers

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:17

Echt prachtig.. Weinig commentaar.. Kleurgebruik vind ik echt super gedaan.. Maar ook hier bij de benen aan de achterkant zie ikhet wat vaag.. Ook de staart is misschien net wat te slierterig.. Verward

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:31

Die is gaaf! Ik vind hem niet echt realistisch, maar wel heel stoer!!! Wow!
Superkleurencombinaties!
Alleen het oog zou nog een tikkie kleur kunnen gebruiken, nu lijkt het nog een gat in het hoofd.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:48

héél erg mooi, geeft iets abstract maar toch waargetrouw! super

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:23

Wat een tekening Wow! de kracht spat er vanaf. Hij ziet er heel realistisch uit, maar toch ook weer niet echt, enorm aansprekend Ja het enige waar ik lang naar heb zitten kijken zijn het achterhoefje en het voor het paard rechteroor, volgens mij kloppen die niet helemaal maar vind het ook weer niet storend voor het geheel. Onwijs gaaf gedaan Ja

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:53

Jeetje, die heb ik helemaal gemist (ze verdwijnen tegenwoordig ook zo snel naar pagina 2)

Wat een krachtige tekening! De power spat er echt van af!
Schitterend hoe je die highlights hebt gemaakt, weer een werk van jou om heel trots op te zijn Ja

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:13

De staart oogt wat raar door het lichte stuk bovenaan maar verder Wow! wat een gave tekening! Die glimmers en de manier waarop je hem uit het papier laat komen!! Wow!
Heel erg gaaf!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:51

Wow, prachtig! Op de staart na, die ook ik wat vreemd vind ogen vind ik hem helemaal goed! Ja Heel mooi gebruik gemaakt van kleuren ed. Ben er echt van onder de indruk!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 20:06

haha leuk dat ik nog zo laat reactie's krijg!!!

thnx!!!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:37

wauw erg mooi Vingers aflikken

Alleen de hoeven kloppen idd niet helemaal en het oog lijkt een beetje groot.
Echt prachtig verder hoor!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:52

Nou, nu mijn onderbouwde tekst.
Ik vind het erg mooi, en bijzonder, omdat het anders dan anders is.
Het is juist zo moeilijk om iets te maken, wat een 'eigen tought'heeft en ik heb het idee, dat het met dit werk gelukt is.
Ga zo door.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:31

Zeker 1 van je beste tot nu toe, ik vind de groene gloed die erover zit erg mooi. Wel vind ik dat je de dynamiek van de houding niet zo goed vertaald hebt in de spieren en staart. Ook de hoeven vind ik wat minder waardoor het vermoeden rijst dat ze niet goed te zien waren in je voorbeeld en het zelf invullen dus niet zo is gelukt. Ook de oren vind ik niet zo en de donkere delen in je tekening zijn wat mij betreft net iets te donker waardoor er gaten in het paard lijken te zijn gevallen. Ik denk dat je ook een wat minder grauw afstekende teint had kunnen gebruiken voor de glans vooral achter, want nu glimt hij daardoor niet zo mooi maar op de voorbenen komt het juist wel mooi naar voren waardoor hij echt uit het papier komt. Verder gewoon zo doorgaan. Ja

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:23

Wow! oneliner... sorry... Nagelbijten / Gniffelen

uhm... ik vind alleen de achterhoeven een beetje erbij hangen/wegvallen bij de kracht die de rest uitstraalt.
echt heel mooi hoe je zo'n donker paard van donker papier naar voren kunt brengen OK dan!