Erg leuk! Op iedere cdrom staat een animatiefilmpje over jou dier. En in dat filmpje zijn 2 objecten die je aan kunt klikken. Dan komt er bij de een een gedichtje en bij de ander een stukje informatie over dat dier tevoorschijn. Dus het houd de kinderen bezig om te zoeken waar dat object dan verstopt zit (probeer hem zelf maar eens te vinden
), ze leren iets over hun dier en het moet er dus visueel leuk en vrolijk uitzien.
Ook hebben we dus een cd box moeten bouwen, een cd bedrukken met huidpatroon van je dier, en de cdhoes zelf gemaakt en ontworpen.
Open je de cdrom, dan kom je op een startpagina met alle dieren van de klas, en kun je op het dier klikken om naar het filmpje te gaan.Echt een superleuk project wat we volgende week afsluiten met een presentatie.
Oke een heel verhaal vooraf, maar het is ook best wel moeilijk uit te leggen, ik zou zeggen, bekijk het filmpje maar, en zoek waar de objecten zitten, als je die aanklikt komen die tekstjes tevoorschijn.

Voor degenen die willen weten wat voor opleiding ik doe, ik zit in het eerste jaar van Grafisch Vormgeven, op het Mediacollege in Amsterdam.

De link van het filmpje (is een SWF dus kan niet als foto geplaatst worden). Het filmpje is gemaakt met Macromedia Flash 8.

http://img215.imageshack.us/my.php?image=vlinderjj2.swf
Aangezien ik nog een paar dagen heb om het filmpje aan te passen wil ik graag jullie mening weten!

)