Wat vinden jullie ervan?
Graag opbouwend commentaar, wil graag leren!
Fotos van Amaryllis bloemen..

Bij deze foto erger ik me aan dat zwarte hoekje

Bij deze fotos erger ik me ook aan dat zwarte hoekje..

En nog twee fotos van een tulp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Werk in een bloemen winkel en die verkochten bollen waar deze bloemen dus uitkomen!
Maar die steeltjes/stampers horen wel aan de onderkant te zitten zeg maar 
Vandaag was er maar 1 bloem open.. dus als ze allemaal open zijn probeer ik het nog een keer 

Goed scherp gesteld, alleen zou ik nog iets meer proberen te spelen met de compositie van de tulpen.
Goed gelukt hoor!
Flowerpull schreef:Wauw, mooie bloemen! Waar vind je die nou, deze tijd van het jaar?
Ook lekker scherm op de goede plekken. De tulp had een iets mooiere compositie kunnen hebben.
Trouwens, bij de 1e foto, het eerste wat ik deed is mijn beeldscherm van mn pc omdraaien, omdat ik het gevoel had dat hij op zijn kop was genomen!
Succes verder

Blue_Eyes schreef:Heeel gave foto's Amy! Helemaal mijn soort foto. Ik zou er best een als achtergrond willen gebruiken voor mijn hyves of zo
Ik heb je een pm gestuurd

Lekker scherpgesteld, mooie composities. 

Paoline schreef:Dat heb je netjes gedaan Amy!Lekker scherpgesteld, mooie composities.
Alleen jammer bij de eerste bloem dat ze nogal grauw ogen, niet als frisse bloemen.
Dat zou je nog wat bij kunnen bewerken, iets oplichten, wat contrast en de kleuren wat frisser maken.
Maar verder niks dan lof, je gaat echt vooruit!
Als ik weer naar school ga kan ik het proberen met photoshop?
Als het niet lukt stuur ik je wel een pm 

Dit soort commentaar doet me goed