[FOTO] Verlangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:25

Fototechnisch commentaar en tips waar ik wat mee kan zijn welkom Ja

Let op: Ik heb m'n website niet op de foto's gezet, maar er rust uiteraard nog steeds 'copyright' op. Ofwel, niet kopieren / publiceren / bewerken / watdanook-en zonder mijn voorafgaande toestemming aub.

#1 Afbeelding

#2 Afbeelding

Roosje_

Re: [FOTO] Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:28

Mooie foto's,
maar ik vind het shirtje nogal storend Bloos

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:24

De zwart wit omzetting kan van mij nog wel wat krachtiger. Het model zelf is nogal wat aan de grijze kant Lachen Ik had liever ook de beide foto's helemaal in zwart/wit gezien. Zonder het kleur, dat trekt mij niet zo.
Verder vind ik foto is erg nice, kwa compositie en sfeer. Bij de tweede klopt haar blik niet echt bij de sfeer van de foto.
Zeer nette foto's wel! OK dan!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:56

Hmm.. Ik vind het idee erg goed. Maar zie niet zo´n verlangen in haar ogen. Vind het meer een poging tot glimlachen.. Ik weet niet. Hij boeit me wel, maar het heeft niet iets 'depressiefs'.
De z/w omzetting had - net zoals Esch zegt - ook wat krachtiger gemogen. Het rode hartje vind ik er wel bij passen. Ja

Verder heel netjes gedaan! Vind die muur echt super. Lachen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:59

smeetjoew schreef:
Hmm.. Ik vind het idee erg goed. Maar zie niet zo´n verlangen in haar ogen. Vind het meer een poging tot glimlachen.. Ik weet niet. Hij boeit me wel, maar het heeft niet iets 'depressiefs'.
De z/w omzetting had - net zoals Esch zegt - ook wat krachtiger gemogen. Het rode hartje vind ik er wel bij passen. Ja

Verder heel netjes gedaan! Vind die muur echt super. Lachen

Ben het met Esmee eens. Ja Stoor me alleen wel aan het shirtje, wat te druk.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:05

De tweede vind ik echt niet mooi, ik vind haar blik eigenlijk... Verschrikkelijk. Bloos
Maar de eerste spreekt mij erg aan ! Alleen zie ik er geen verlangen in.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:39

Ik vind dat zwartwitééndinggekleurd eigelijk een heel lelijk, goedkoop en afgezaagd effectje Bloos
Bij 1 had ik liever alleen die deur gezien, maar die foto geeft wel een lekker beeld.
2 vind ik een beetje een ongelukkige pose. Het model wordt er niet echt mooier op en de blik klopt niet helemaal...

Als ik jou was zou ik teruggaan en nog een keer proberen, want er valt denk ik véél meer te halen uit deze mooie setting, het idee en je model. Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:11

vind het shirtje ook nie tmooi bij foto 2 bij 1 valt het niet zo op..

verlangen..foto 1 vind ik wel goed..maar ook daar de gezichtsuitdruking is ook niet echt verlangen maar meer sip ofzo.... maar foto 2 past niet bij de titel. vind ik Lachen zie geen verlangen Knipoog