[TEK] trots!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:27

hallo allemaal!
weer een werkje van mijn kant. heeft even geduurt voor ik weer tekenzin had. maar nu is het weer zover Haha!
een roos in een vaasje deze keer Tong uitsteken
apart vaasje. van twee foto's dus roos zelf in de vaas gezet *LOL* Huilen van het lachen

hij is nog niet helemaal af, maar is nog maar zon klein stukje, dus heb er geen wip van gemaakt, aangezien ik hem waarschijnlijk morgen wel af heb Bloos

graag tips en commetaar! brand los zou ik zeggen!

Afbeelding

Afbeelding

Annemarie_

Re: [TEK] trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:30

bij het bovendste deel van de vaas zou je nog meer schaduw kunnen toebrengen, dat ziet er raar uit. De roos zelf is mooi Ja
Alleen het vaasje is nog niet helemaal zoals het moet zijn..

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:32

Van tekenen heb ik geen verstand maar als enthousiast tuinierster vind ik dat je de schoonheid van een roos heel treffend hebt getekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:34

waar de roos in staat bedoel je?
dat is helemaal zwart, mijn fototoestel is er nogal slecht aan toe Scheve mond zoals je op de foto ook ziet, zit er super veel ruis in.. op de tekening is dit niet te zien.. hopelijk kan ik morgen een normale foto maken, dan kunnen jullie het ook beter zien Ja
wat ik vergeten was bij te melden:
eigen commetaar:

de vaas vind ik een beetje mislukt, hij ziet er niet zo mooi uit als op de foto.. beetje misvormd Bloos
de kelkbalderen van de roos, zijn niet te onderscheiden, van de "roze" bladeren van de roos (je ziet het op de foto al helemaal niet Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond )

@danielle74, echt Bloos! Bloos bedankt! wat een supercompliment!! Bloos bloost helemaal Bloos

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:40

Woww! As! Hij is zooo gaaf! Ik wil hem wel hebben Schijnheilig
De vaas is trouwens ook heel gaaf! De tekening is zoiezo helemaal geweldig! Zie niks wat anders zou kunnen Echt heel gaaf! Lovers

En ik kan de kelk- en bloembladeren wel onderscheiden hoor Ja

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:35

Wauw As, je hebt jezelf overtroffen. Ik vind hem prachtig. Vooral die roos heb je heel erg mooi gemaakt. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:37

Bloos bedankt Haha! Bloos de roos ben ik ook best een beetje trots op Bloos eindrestultaat hoop ik morgen, of anders zondag te hebben Ja Haha!

dus jij kan het wel zien isa? ben ik blij om dat het verschil tussen het blad wel te zien is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:47

Astrid, die roos is zoo mooi!
Ben zo benieuwd hoe die word, vind hem helemaal geweldig Lovers .

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:50

Hoi, de kwetsbaarheid en grilligheid van de bloem zelf vind ik best aardig getroffen; wel vind ik de steel wat statisch en mis ik de baalsjes onder de bloem, de groene gekartelde, of zitten die niet aan elke roos?..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:03

Zooo, knap gedaan!! OK dan! Ik vind de bladeren van de bloem er heel breekbaar uitzien. Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat word. De vaas heb je ook heel kunstig neergezet. Ja

De binnenkant van de vaas zou imo wat donkerder mogen, om de steel meer te laten uitkomen. Lachen

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:05

Wow Astrid, jij blijft verbazingwekkende sprongen maken, petje af...
Wat Detour ook aangeeft; de overgang van bloem naar steel oogt wat statisch, ik denk doordat de steel écht ineens een rechte balk is terwijl de bloem grillig en organisch is.
Ben benieuwd naar het vervolg!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:09

Colorado schreef:
Woww! As! Hij is zooo gaaf! Ik wil hem wel hebben Schijnheilig
De vaas is trouwens ook heel gaaf! De tekening is zoiezo helemaal geweldig! Zie niks wat anders zou kunnen Echt heel gaaf! Lovers

En ik kan de kelk- en bloembladeren wel onderscheiden hoor :j

Ik zie ze ook heel duidelijk

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:24

hier mag je terecht trots op zijn Haha! Je blijft jezelf overtreffen! De blaadjes zien er heel mooi realistisch uit, steel zou misschien ook nog wat natuurgetrouwer kunnen maar voor de rest: Petje af!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:49

sjee bedankt allemaal Bloos Haha!
wat een complimenten zeg Haha!

de binnekant van de vaas, is in het echt super donker. maar is op deze foto's niet te zien
ik zal zo snel mogelijk een nieuwe foto maken Ja
en zo snel mogelijk het eindresultaat natuurlijk Haha!

blaadjes zaten niet meteen onder de bloem zelf. zaten pas een heel stuk eronder. dus die zouden onder de hals van de vaas vallen, dus niet zichbaar.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:29

Astrid, mooi zeg!!
die adertjes op de bloemblaadjes! Wow!
en de vaas is van zichzelf al heel mooi, maar je hebt de rondingen die erin zitten echt op het papier weten te toveren. vraag me alleen af of je de schaduw rechts niet iets te donker hebt ingezet, zie ik nu Bloos
maar je zult hem al wel af hebben Haha! dus plaats die foto 's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:42

bedankt juut!
ik heb hem inmiddels af inderdaad!
hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nog een paar kleine dingetjes verandert, maar is neit echt zichbaar geloof ik met oudere foto's?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:43

Prachtig gedaan Astrid! OK dan! Heeft de echte schoonheid van een roos. Perfect afgewerkt, heb absoluut geen commentaar.
De tekening doet de titel er zijn eer aan! OK dan!