[TEK] Pirates of the Caribbean

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Malu_

[TEK] Pirates of the Caribbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 14:02

Afbeelding

Sinds lange tijd weer eens geprobeerd om mensen te tekenen. Dit keer Jack Sparrow uit Pirates of the Caribbean. De tekening is gemaakt met kleurpotlood op zwart karton. Hij valt op de foto wel iets donkerder uit dan in het echt. Maarja...foto's maken van tekeningen blijf ik een ramp vinden... Bloos

De overige Pirates (Keira en Orlando) zijn nog in de maak. Binnenkort een update!

sunny_90

Re: [TEK] Pirates of the Caribbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:48

Ik vind hem goed gelukt hoor! Ja
Het enige minpuntje dat ik zie is dat de ogen, qua verhoudingen, niet helemaal gelijk zijn.. Maar toch zijn ze beide erg mooi geworden! Lachen
Ook vind ik de schaduwen in de tekening erg goed gelukt. Leuk gedaan!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:23

heel mooi gedaan, ben benieuwd naar orlando en keira Knipoog
het enige wat mij opvalt is dat de schaduw aan de rechterkant van z'n neus vrij groot is.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:17

Je stijl van werken vind ik heerlijk om naar te kijken, bepaalde details spreken me enorm aan, bijvoorbeeld de kralen aan de rechterzijde, helemaal geweldig!
Ergens heb ik wel het gevoel dat je werk wat meer aandacht zou verdienen, het geeft me af en toe het idee dat het snel en vluchtig gemaakt is (wat ook zo zijn charme heeft) maar dat een beetje meer aandacht het ten goede zou kunnen komen Lachen (Bijvoorbeeld wat betreft de verhoudingen)

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:40

ik vind hem wat te 'hoekig' vooral de neus stoort me. De overgangen van kleurvlakken zijn iets te abrupt en recht denk ik. hierdoor verlies je een beetje diepte
ook de ogen idd, is al over gezegd, kloppen niet helemaal, maar je hebt wel zijn blik weten te vangen.
de kralen vind ik erg goed gedaan, vooral die blauwe springt er goed uit, mooie glans en diepte.
en ik denk dat het papier niet goed gekozen is, ik zie de structuur op beel plaatsen zitten, soms kan dat mooi zijn, maar vind het hier niet passen, vooral op zn hand en wangen stoort het me heel erg.
ik vind de kleurtjes erg warm en je hebt de blik goed te pakken gekregen.

ga zo door Ja

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:44

Ik vind 'm echt super gedaan, ik ga mee met hierboven Lachen
en ik ben ook zeker benieuwd naar de ander van Keira en Orlando Pling