Kunstzinnige foto van paard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Kunstzinnige foto van paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 15:12

Voor CKV3 op school hebben we een vrije opdracht gekregen. Nu mag dat ook met fotografie zijn. Mij leek het heel leuk om een mooie foto van mijn pony te maken. Een portretfoto zal dus waarschijnlijk wel niet helemaal goed zijn, want het moet ook creatief zijn. Haha! Ik dacht dat zoiets als mijn pony in een deuropening zetten (zodat de achtergrond zwart is, evt. zwart bijwerken) met een rozenkrans ofzo. Heeft iemand nog ideeën? Leuke composities bijvoorbeeld? (Hoeft niet te maken te hebben met die deuropening hoor.) Ik fotografeer namelijk altijd alleen maar om gewoon leuke foto's te hebben van de paarden als herinnering, soms een close-upje van een oog maar verder niet.
Ik heb een FujiFilm Finepix S6500FD (als ik me niet vergis Clown ), dus wel een iets 'luxere' camera maar geen spiegelreflex.

Noeps

Re: Kunstzinnige foto van paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:12

Santos en Lady met de hoofden naar elkaar toe zetten, zonnetje op de achtergrond zodat je zo'n hartjes idee krijgt?

Dit idee.

Maar ik weet niet of zoiets lukt.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:36

Wat Plien91 zegt lijkt me heel leuk!
Zwarte achtergrond is niet bepaald creatief, imo. Aangezien het een schoolopdracht is, zou ik er iets spannends van maken.

Misschien is het leuk een thema te nemen? En dan daar een soort 3-luik van maken? Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:13

Huiswerk topics zijn niet toegestaan op Bokt.
Je mag wel commentaar en tips vragen, maar dan moet je zelf al veel werk gedaan hebben en bijna klaar zijn.

Hier een slotje.